Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Annak ellenére, hogy a Cambridge Analytica-botrány miatt igencsak megingott a bizalom a Facebookban, a szintén a Facebookhoz tartozó Instagramon ennek nyomát sem látni. Olyannyira nem, hogy mára sikerült elérniük a bűvös 1 milliárdos határt, vagyis ennyi aktív felhasználója van havonta a platformnak. Mindez azért is igen szép eredmény, mert szűk egy évvel ezelőtt, 2017 szeptemberében még „csak” 800 millió aktív felhasználót tudhattak maguk mellett. A mérföldkő apropóján egy új fejlesztésről is lerántották a leplet – írja a HVG.

Mint azt már korábban tudni lehetett, a Facebook erős konkurense kíván lenni a YouTube-nak, az azonban a közelmútlban derült ki, hogy az Instagram is. A korábbi 1 perces videók helyett már 60 perces videókat is közzétehetünk a platformon, de új elem az IGTV nevű funkció is, amely a platformon belül is elérhető, és elsősorban az Instagram népszerű celebjeinek videóit válogatja össze.
(BrandTrend)