A girl power Cartoon Network-ös nagykövetei, a Pindúr pandúrok és a londoni divattervező Katie Eary megállapodása a Londoni Divathéten került nyilvánosságra.
Katie Eary első női, a következő őszi-téli szezonra szánt ruhakollekciója a londoni Maddox Galériában debütált. A divattervező legújabb munkájának bemutatása egybeesik a Pindúr pandúrok premierének 20. évfordulójával. Az új ruhák stílusa, üzenete megegyezik a sorozatéval: nőnek lenni jó, és az sem baj, ha az ember nőként vagány, sőt!
A 15 darabos Pindúr pandúrok-kollekcióban megtalálhatók topok, pulóverek, nadrágok és más ruhadarabok, amelyek Európa-, Észak Amerika- és Ázsia-szerte az év második felétől lesznek elérhetőek áruházakban és butikokban. Early a kereskedelmi egységek számára testreszabott kirakatkoncepciókat is készít. „Nagy rajongója vagyok a Pindúr pandúroknak, és nagyon lelkes vagyok, amióta a Cartoon Networkkel megállapodást kötöttem. Az volt a szándékom, hogy a három kislányt a girl power új korszakába vigyem tovább. A kollekcióm célja a diverzitás ünneplése mellett az, hogy csökkentse a társadalmi nemekkel kapcsolatos előítéleteket. Bízom benne, hogy a kollekcióm a lányok új nemzedékét fogja arra ösztönözni, hogy erősnek érezze magát.”
Az indulást megtámogatandó, a kollekció darabjaiból hírességek és befolyásos divatmagazinok is kapnak. Katie Eary weboldalán pedig elindul egy színes, Pindúr pandúrok-témájú aloldal.
Eközben a Cartoon Network Enterprises 2018-ban termékek egész sorozatát indítja világhódító útjukra. Új licenc-megállapodások köttetnek az idén 20. születésnapjukat ünneplő Pindúr pandúrok, a csatorna első számú, fiúknak szóló márkája, a Ben 10 és más népszerű sorozatok: a Kalandra fel!, a Steven Universe és a Medvetesók kapcsán. „A LEGO szettjeitől kezdve a Playmates Toys akcióhőseiig mindegyik termékfrissítés megragadja a rajongók figyelmét, akik örömmel fogadják és osztják meg a franchise-ok új elemeit” – mondta Pete Yoder, a Cartoon Network Enterprises Észak-Amerikáért felelős alelnöke.
(BrandTrend)