Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Az Eurosport és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.

Ez az első alkalom, hogy a Snap európai szintű, többnyelvű megállapodást kötött. Ez a többi márka számára is egyedi lehetőséget teremt arra, hogy friss, mobilra készült tartalmakkal és arculattal érjék el a fiatalabb generációt az olimpia alatt. A tartalmak között lesznek a színfalak mögött készült felvételek olyan izgalmas sportágakban, mint a snowboard, a lesiklás, a freestyle sí és a jégkorong, illetve a rajongók számára fontos sportolók és influencerek releváns tartalmai.

A több rétegű partnerség része lesz az Our Stories – a snapchatterek által készített válogatott tartalmak –, illetve a Publisher Stories történetei, amelyeket az Eurosport válogat össze a téli olimpiai játékokhoz kapcsolódóan. Az Our Stories elérhető eredeti tartalmai így kiegészülnek az Eurosport prémium olimpiai felvételeivel, amelyek az olimpia minden percét rögzítik, és megjelennek a márka streaming szolgáltatásán, az Eurosport Playeren is.

Az új Eurosport Publisher Stories visszaadja a világ legnagyobb sporteseményének izgalmát, bevonja a snapchatelőket a történésekbe, és immerzív tartalmi élményt nyújt nekik. A felhasználók a platformon keresztül létrehozhatnak, válogathatnak és megoszthatnak teljes képernyős grafikákat, feliratozhatnak képeket, animálhatják ezeket és hangot adhatnak hozzá. A Discovery reklámértékesítési csapata egész Európában lehetővé teszi a márkáknak, hogy a Snap Ad csomagok segítségével széles körben elérjék a fiatalabb, digitális megoldásokra nyitott közösségeket.

„Örülünk, hogy az olimpiai játékok izgalmát és szenvedélyét a Snap fiatal, dinamikus és elkötelezett közönségének is megmutathatjuk, és tarthatjuk magunkat az ígéretünkhöz, hogy az olimpiai játékokat minden eddiginél több emberhez juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn – mondta Michael Lang (President, International Development & Digital for Discovery International). – A megállapodás révén a világ egyik legerősebb és legnagyobb hatású közösségimédia-platformján elérhető eredeti tartalmak jönnek létre az olimpiáról, a Discovery utánozhatatlan, innovatív történetmesélő stílusában.”

„A Snapchat lehetővé teszi a sportrajongóknak, hogy páratlan módon tapasztalják meg az olimpia élményét, és kapcsolódjanak kedvenc sportolóikhoz és csapataikhoz. A Discoveryvel korábban is remek volt az együttműködés, amikor az ikonikus cápák hete (Shark Week) jelent meg a Snapchaten – mondta Ben Schwerin, a Snap Inc. partnerségekért felelős alelnöke. – A megállapodás révén a snapchatelőknek a lehető legjobb olimpiai élményt kínáljuk.”

 „Izgalommal várjuk, hogy a Snapchaten is az ’Olimpia otthona’ lehessünk Európában, és 2018 egyik legjelentősebb sporteseményén exkluzív elérést biztosítsunk a Snapchat teljesen egyedi közönségéhez olimpiai szponzorainknak és hirdetőinknek” – mondta Jonathan Davies (Managing Director, International Advertising Partnerships for Discovery & Eurosport).
(BrandTrend)