Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A WhatsApp bejelentette, hogy néhány nagyvállalattal közösen elkezdi az új, ügyfélszolgálati funkciójának tesztelését. Az üzenetküldő applikáció kísérleti programjának célja, hogy segítse a KLM-hez hasonló vállalatok gyors és személyre szabott ügyfélkommunikációját, megkönnyítve ezzel mind a szolgáltató cégek, mind azok ügyfeleinek életét. Az új funkció egyelőre csak limitált számú országban érhető el, de a WhatsApp rövidtávú céljai között szerepel a szolgáltatás kibővítése. A KLM jelenleg az első és egyetlen légitársaság a világon, amely kiterjesztette ügyfélkezelési rendszerét az applikáció új felületére is.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a KLM a légitársaságok közül elsőként indította el hivatalos WhatsApp fiókját, hiszen az üzenetküldő applikációval közös együttműködésünknek köszönhetően tovább erősíthetjük úttörő szerepünket a légiközlekedés piacán. Jelen akarunk lenni mindenhol, ahol az ügyfeleink a szabadidejüket töltik, így nem volt kérdés, hogy az 1 milliárd felhasználóval bíró WhatsApp-on is ott kell lennünk. Az innovációval új szintre emeltük közösségi média stratégiánkat, hiszen a WhatsApp fiók által megbízható és pontos tájékoztatást nyújthatunk utasaink számára a hét minden napján, a világ bármely pontján” – nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.

boardingpass whatsapp 957x412 v1

Az alkalmazásnak köszönhetően a KLM gyorsan és egyszerűen kínál bárhonnan elérhető repülési információkat, a 0-24 órában működő ügyfélszolgálati támogatáson keresztül pedig az utasok közvetlenül is feltehetik kérdéseiket KLM közösségi média munkatársainak. A szolgáltatás jelenleg azok számára érhető el, akik a KLM.com-on keresztül foglalják le repülőjegyeiket, illetve engedélyezik a WhatsApp számára az értesítések küldését.
(BrandTrend)