Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. Ez azonban önmagában még mindig nem elég egy jól működő, a vállalati stratégiát segítő digitális marketing tervhez. A digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák, stb.) térhódításával, az automatizált rendszerekkel és a közösségekkel a marketingeseknek fel kell venniük a lépést! A pályázat szervezői mindennél fontosnak tartják az edukációt, ezért úgy döntöttek, hogy az idei díjátadót a fejlődés lehetőségével kötik össze. Így kap helyet a szakma legnagyobb online versenyének díjátadója a Magyar Marketing Konferencián!

„Az MMSZ elnökeként egyben az Országos Marketing Konferencia projektigazgatójaként rendkívül fontosnak tartom, hogy a két fő célkitűzésünk, az edukáció és a minősítés égisze alatt a jó példákat bemutassuk a szakmai közönségnek. Ezekből maguk a konferencia résztvevők is rengeteg inspirációt kaphatnak, hiszen a cégünk weboldala egy nagyon fontos marketingkommunikációs eszköz. Ez természetesen fordítva is igaz, a díjazott pályázók ezúttal nem csak egymásnak mutathatják be sikeres weboldalaikat, hanem a marketingszakma döntéshozóinak is!” – nyilatkozta Hinora Ferenc.

A szervezők idén nem változtattak a nevezési kategóriákon. Továbbra is 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat, illetve egyéb digitális megoldásokat. Mivel ezeknek az újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában, ezért valószínűleg a legnépszerűbb kategóriák ’Az Év technológiai megoldása’, ’Az Év kreatív megoldása’, és ’Az Év Applikációja’ lesznek. Szintén sok nevezést várnak a már korábban nagy népszerűségnek örvendő E-kereskedelem, Márkasite és Turizmus kategóriákba is.
(BrandTrend)