Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Az internet világának egyre gyorsuló változása és a digitális marketing térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy a webes tartalmak is alkalmazkodjanak a felhasználók igényeihez. Ehhez minden online marketingesnek hozzá kell szoknia.

Az új vizuális és technológiai trendek, illetve az új típusú digitális fogyasztó csoportok elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület mára nélkülözhetetlen egy sikeres weboldal kialakításához. Azt, hogy milyen digitális tartalmakról is beszélünk pontosan, Varga István, ’Az Év Honlapja pályázat’ alapítója foglalta össze: A nem is olyan távoli jövőben várhatóan jelentősen csökken a készpénz szerepe, a helyüket átveszik a digitális fizetőeszközök.  A digitális intelligencia felértékelődik, így a vállalatoknak is fel kell készülniük a digitalizáció kihívásaira, mind a munkahelyeken, mind a hétköznapokban. Életünket egyre kényelmesebbé és gyorsabbá teszik majd a digitális asszisztensek és az egyre kreatívabb digitális megoldások. A robotok sokféle munkát átvesznek majd az emberektől, és ezzel összefüggésben belátható időn belül a mesterséges intelligencia szárnyalását várom. Az idei év a technológia alapú megoldások éve lesz….”

A nevezési határidő 2017. október 15., a pályázat pedig augusztus 15-től „Early Bird” kedvezménnyel indul.

Jó hír, hogy megújult a közönségszavazás funkció, amivel már a weblapon, egy kattintással szavazhatnak az érdeklődők. A legtöbb szavazatot gyűjtő weboldal kapja majd 2017 közönségdíját.

A díjátadóra november 15-én, a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciájának első estéjén kerül sor.
(BrandTrend)