Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Hajót vásárolni – legalábbis az USA-ban – nemcsak a jómódúak úri passziója vagy a vízimádók költséges hóbortja. A Travel Channelen július 24-én induló új sorozatban, a Hajóvásárlókban amerikai párok és családok első hajójukat szeretnék megvenni eltérő okokból, eltérő szempontok alapján és eltérő költségkeretből. Néhányuk a státuszszimbólumot keresi a különleges vízi járművekben, legtöbbjük azonban új, vízparti lakhelyük felfedezése, lehetőségeik teljesebb kiaknázása végett szeretné megtalálni az álomhajót.

Kekszalag_Modellvitorlas_Verseny_TravelChannel_Nagydij_05

Ilyen például az a Georgia állambeli család, akik a Lanier-tónál telepedtek le, és azért vásárolnának hajót, hogy elérhessék a tóparti éttermeket és az egyedülálló víziparkot. Egy másik család, aki miután a New Hampshire-i télből a floridai napsütésbe költözik, ráébred, hogy vízi járműre van szükségük, ha mindent ki akarnak élvezni, amit Panama City Beach nyújthat, a delfinnézéstől a szigetekre tett kirándulásokig. A fiatal seattle-i pár pedig szinte minden kipróbál mielőtt döntést hozna – például a világ első jacuzzi-hajóját és a fedélzeten való piknikezést. Megismerhetünk egy háromtagú családot is, akik az észak-karolinai Wilmingtont övező vízi utakat szeretnék bejárni az elkövetkező években. Többféle hajótípust kipróbálnak, miközben felfedezik a csodálatos óceánparti strandokat és a történelmi Riverwalk negyedet.

kekszalag_modellvitorla_gyoztes_CsokaLaszlo_es_apukaja

A Travel Channel a műsor beharangozása kapcsán idén első ízben támogatta a Kékszalag vitorlásversenyt, ahol a július 6-i Kékszalag Modellvitorlás Verseny Travel Channel Nagydíj névadó szponzora volt. A kis hajók megmérettetésén több mint 20-an indultak, a nyertes ifj. Csóka László lett, aki sikert sikerre halmoz e téren: ő a tavalyi győztes is, és a májusban Orfűn rendezett 2017. évi modellvitorlázó világbajnokságot ezüstérmese is. Egy interjúban azt mesélte, hogy a modellvitorlázás szeretetét édesapjától örökölte, és hogy kipróbálta az igazi vitorlásokat is, de a modellhajóknál „sokkal több az akció”.
(BrandTrend)