A közelmúltban a felhasználói vélemények és az online játéktendenciák figyelembe vételével számos bővítésen átesett Honfoglaló a kvízrajongók mellett a hirdető ügyfelek részére is izgalmas lehetőségekkel egészült ki. A kérdések, játékszobák és az egyéb kiegészítő játékelemek szponzorált tartalmakká alakíthatóak, így az alkalmazás több egyedi natív megjelenést is biztosít a márkák számára. A Honfoglaló nemrég fejlesztett mobilalkalmazása is egyre nagyobb népszerűségnek örvend: havonta átlagosan 250.000 felhasználó játszik mobil vagy tablet eszközről, ahol ráadásul a desktop platformról indított játék is folytatható.
Szintén a sales house-szal kötött partneri megállapodást az esport1.hu. A versenyszerűen űzött videojátékok iránti egyre növekvő népszerűség miatt hiánypótló jelleggel indított portálon csokorba gyűjtve találkozhatunk napjaink legnépszerűbb online játékaihoz kapcsolódó információkkal, hírekkel, tippekkel és érdekességekkel. A szerződés értelmében az esport1.hu hirdetési formátumainak értékesítését az Adaptive Media végzi.
(BrandTrend)