Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A Viber bejelentette, hogy a 2016 decemberében elindított tartalommegosztó és online vásárlást segítő bővítménycsomagja teljes átalakuláson ment keresztül. Az új funkciókkal a Viber világszerte több mint 800 millió felhasználója zökkenőmentesen férhet hozzá különböző külső fejlesztésű tartalmakhoz és szolgáltatásokhoz a csevegőablakon belül, így kedvenc tartalmait gyorsan, könnyen és az alkalmazás elhagyása nélkül meg tudja osztani.

Mától kezdve a felhasználók privát chat képernyőjük elhagyása nélkül találhatják és oszthatják meg kedvenc videóikat YouTube-ról, zeneszámaikat Spotify-ról, a legjobb szálláshelyeket a Booking.com-ról és hamarosan a legizgalmasabb híreket is a VICE Media-ról. Mindemellett a felhasználók a GIPHY, Guggy és a Getty Images értékes tartalmaival színesíthetik beszélgetéseiket.

viber_youtube

A platform egyik legfontosabb újítása a YouTube csevegőbővítmény. A YouTube videóküldés a linkmegosztások egyik legelterjedtebb formája a Viber beszélgetésekben. Mostantól a világ legnagyobb videómegosztó felületének tartalmai közvetlenül a chat képernyőjéről, a beszélgetés elhagyása nélkül válnak hozzáférhetővé. A felhasználók továbbá kereshetnek, megoszthatnak és le is játszhatnak YouTube videókat anélkül, hogy ki kelljen lépniük a Viber alkalmazásból.

A páratlan mozgókép funkciók mellett a Viber biztosítja felhasználói számára a zenei felfedezés és megosztás örömét. Az új Spotify csevegőbővítménnyel a felhasználók Viberen keresztül érhetik el kedvenc zeneszámaikat és csupán egy érintéssel meg is oszthatják őket partnereikkel.

A legfrissebb hírekről, kultúráról, gasztronómiáról, divatról, zenéről, valamint sportról és szórakoztató elektronikáról a felhasználók könnyedén tájékozódhatnak a VICE csevegőbővítmény segítségével. A világ vezető, kifejezetten fiataloknak szóló médiavállalata a legizgalmasabb tartalmakat hozza el, csupán egy érintéssel. A VICE élen jár a friss és autentikus tartalmak gyártásában, platformtól függetlenül.

“A Viber egy rendkívül izgalmas platform a VICE tartalmainak bemutatására” – mondta Sterling Proffer, a VICE alelnöke és a vállalat üzleti stratégiáért és fejlesztésért felelős vezetője. “Függetlenül attól, hogy több platformon is folyamatosan terjeszkedünk, számunkra a legfontosabb továbbra is az, hogy a felhasználók milyen környezetben jutnak hozzá a tartalmainkhoz. A sztorijaink nagyszerű kísérői lehetnek bármilyen beszélgetésnek, így nem volt kérdés, hogy ezt a lehetőséget szeretnénk biztosítani a Viber 800 millió felhasználójának.”

viber_booking

A felhasználók utazásaikat is meg tudják szervezni csevegés közben, anélkül, hogy másik alkalmazást kellene elindítaniuk. A Booking.com bővítménnyel a szállásfoglalás véglegesítése előtt válogathatnak és oszthatják meg lehetséges úticéljaikat a beszélgetésben részt vevő társaikkal.

“Az emberek sokféle módon tervezik utazásaikat, és egyre gyakrabban fordulnak másokhoz segítségért az üzenetküldő applikációkon keresztül. A Viber Booking.com csevegőbővítménye egy nélkülözhetetlen kiegészítése a már meglévő szolgáltatásainknak — a felhasználók megoszthatják kedvenc szálláshelyeiket egymással, ezáltal még színesebbé téve beszélgetéseiket” – tette hozzá Bryan Batista, a Booking.com nemzetközi együttműködésekért felelős igazgatója.

A globális partnerek mellett a Viber helyi érdekeltségű szolgáltatásokat is indít, többek között Oroszországban, Bulgáriában, Magyarországon és a Fülöp-szigeteken. Az alkalmazásprogramozási felület (API) lehetővé teszi, hogy a szolgáltatók létrehozhassák saját csevegőbővítményeiket, amelyek tovább gazdagíthatják a felhasználók beszélgetéseit.

“Célunk, hogy olyan felhasználói élményt biztosítsunk, amely más üzenetküldő platformon nem megtalálható. Azt szeretnénk, hogy felhasználóink könnyedén jussanak hozzá olyan tartalmakhoz, amelyekkel még színesebbé és érdekesebbé tehetik beszélgetéseiket, anélkül, hogy feleslegesen ki-be kelljen lépkedniük a böngésző vagy más applikációk között” – mondta Djamel Agaoua, a Viber vezérigazgatója. “Meghatároztuk azokat a legfőbb funkciókat, amelyeket a felhasználóink a platformon látni akarnak, és csak ezekre fókuszáltunk. Izgalommal tölt el bennünket, hogy a Viber lehet az első ismert üzenetküldő alkalmazás, amely minden hasznos szolgáltatást magába foglalva elégíti ki a felhasználók igényeit, miközben platformunk használata továbbra is egyszerű és felhasználóbarát marad. Az új funkciókkal a Viber még egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy a jövő üzenetküldő alkalmazásává váljon. Mindez összhangban áll a víziónkkal, hogy olyan platformot alakítsunk ki, amely minden szolgáltatást tartalmaz, amelyre a felhasználóknak szüksége lehet a hétköznapokban.”
(BrandTrend)