A szépségipar egy jelentős nemzetközi díját vezette be a magyar piacra 2016-ban a GLAMOUR magazin. A kezdeményezés idén megduplázta közönségelérését: a GLAMOUR Glammies szépségdíjára idén 33 kategóriában 65 ezer szavazatot adtak le az olvasók.
A Glammies szavazást és díjátadót világszerte tizenhat országban rendeznek meg. Magyarországon tavaly indult el a kezdeményezés, melynek során a magazin olvasói szavaznak a legjobb szépségápolási termékekre.
A hazai közönségdíjakat második alkalommal, június 15-én osztották ki a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace-ban.
„Az idei év legértékesebb beauty termékeire több mint hatvanötezer szavazat érkezett olvasóinktól. Kétszer annyian voksoltak idén, mint a díjátadó tavalyi bevezetésekor, ami bizonyítja, hogy a GLAMOUR hazai közönsége nemcsak érdeklődik a szépségápolási cikkek iránt, de ért is hozzá és szívesen osztja meg véleményét a termékekről. A Glammies szavazás azt is jól példázza, hogy a GLAMOUR mennyire eredményesen tudja aktivizálni olvasótáborát” – értékelt Maróy Krisztina, a magazin főszerkesztője.
(BrandTrend)