Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Kis pécsi hip-hop formációból született Magyarország egyik legfelkapottabb együttese, akik koncertjeire mára pár nap alatt elfogynak a jegyek. A Class FM-nek köszönhetően a szerencsés hallgatók páros belépőt nyerhettek a Punnany Massif nagykoncertjére. „Pénteken egyedülálló színpadképpel fogunk érkezni a Budapest Parkba, amit utána tovább viszünk majd magunkkal a nagyobb fesztiválokra. Azt mondhatom, hogy világszínvonalú lesz” – árulta el Wolfie.

Stohl András kérdésére az is kiderült, hogy a tíz fővel büszkélkedő együttes csupán szórakozásból és elhivatottságból zenél, nem a pénz motiválja őket. Hírnevük ellenére Wolfie minden fiatalnak azt tanácsolja, hogy ne a sikert keressék a zenélésben. „A titok a kitartásban van. Ez a tehetségen is túlmutat.”

A classfm.hu/podcastok oldalon, YouTube-on, illetve iTunes-ban és Podcastok alkalmazásban is visszahallgatható az adás, amelyben a műsorvezetők megzenésítették a bulvárlapok szalagcímeit és kitértek arra is, hogy a Punnany Massif dalainak elemzése irodalmi érettségi tétel lett.  „Nekem nincs érettségim, viszont választható érettségi tétel vagyok. Ez szerintem zseniális” – mondta nevetve Wolfie.

class

Az adás során a zenekar rappere és énekese is őszintén válaszolt a hallgatók villámkérdéseire, így többek között arra is fény derült, hogy egy buli alkalmával a taxiban felejtették a csapat korábbi bőgősét.  „Mindenki visszatért 6 és 7 óra között a szállásra, majd egy fél óra késéssel megérkezett a taxis azzal, hogy valamit bent hagytunk az autóban. Gondolkodtunk, hogy kinek a poggyásza lehet, mire kiderült, hogy senkié, csak egy fiú a hátsó sorból” – osztotta meg Wolfie.

A hallgatók kérdéseire válaszolva Meszi is elmesélte, legnagyobb félelme, hogy egyszer nem lesz lámapláza a színpadon, ugyanis szerinte ez adja neki a kellő lendületet.

A legcikibb munkák is szóba kerültek és kiderült, hogy a Punanny Massif tehetséges énekese volt már korábban zoknicsomagoló, portás, de rádiós is.

A Punnany Massif nyereményjáték szorosan kapcsolódik a rádió stratégiájához, melynek célja, hogy a hallgatók élőben is láthassák kedvenc előadóikat és olyan szuperprodukciókra juthassanak el, amelyekre egyébként pillanatok alatt elfogynak a jegyek.
(BrandTrend)