Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Az idén tizenöt éves médium kínálatában továbbra is megtalálhatóak a magazinjellegű tartalmak, de a hangsúly ezentúl az autós témák iránt általában érdeklődőkről kifejezetten a potens vásárlóréteg megszólítására és teljeskörű kiszolgálására helyeződik át. A szerkesztőség törekvése, hogy az oldal fennállása alatt elvégzett közel háromezer tesztelt autó tapasztalatait valódi segítségnyújtás formájában osszák meg az új autó gondolatát fontolgató olvasókkal.

A Vezess.hu koncepciójának újragondolásával az olvasók megváltozott igényeire reagál. Az elmúlt években jelentősen megnőtt ugyanis az újonnan vásárolt gépkocsik száma, a megfontolt tulajdonos-jelöltek pedig egyre gyakrabban fektetik bizalmukat az online platformokon elérhető járműtesztekbe.

MullerAndras_Vezess_hu

„A megújult Vezess.hu célja, hogy minél több információt és szakértői segítséget nyújtson új autó vásárlását tervező olvasóinknak. A szerkesztőség tagjai aktív tesztelők, így naprakész tapasztalatokkal és tanácsokkal szolgálhatunk a legjobb opciót kereső leendő tulajdonosoknak. Nem újdonság, hogy az érdeklődők hozzánk fordulnak a különböző márkákkal, modellekkel kapcsolatos kérdéseikkel. Ezt az igényt az új felülettel teljes mértékben ki tudjuk elégíteni” – mondta el Müller András, a Vezess.hu termékmenedzsere.

Az oldal látogatói a korábbi tartalmi logikához képest egyszerűbben kaphatnak átfogó képet a kínálatról. A megújult tesztoldalak úgy kerültek kialakításra, hogy egy modell tanulmányozása után automatikusan hasonló típusú autók tesztjei jelennek meg az ajánlóban. A tartalmak struktúrája a nyitó oldalon is az érdeklődők személyes igényeihez illeszkedik. Az azonos karosszéria típusra vagy méretosztályra vonatkozó cikkek egy-egy oldalon tekinthetők meg, így a látogató a számára releváns kategóriát kiválasztva csak olyan tartalommal találkozhat, ami őt kifejezetten érdekelheti.

Vezess_hu

A megújult Vezess.hu szeretné támogatni látogatóit a vásárlás teljes folyamatában és elkísérni őket egészen az autószalonig. Így a tesztoldalakról továbbirányítja a leendő autóvásárlókat a márka vagy a kereskedő saját oldalára, ahol az érdeklődő jelentkezhet tesztvezetésre vagy megalkothatja saját konfigurációját.
(BrandTrend)