Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Az Eurosport több platformra vonatkozó szponzorációs és integrált technológiai együttműködési megállapodást kötött a piacvezető szoftverfejlesztő CA Technologies vállalattal.

A megállapodás középpontjában a kerékpárrajongóknak páratlan második képernyős élményt kínáló alkalmazás áll, amely az Eurosport folyamatos Giro d’Italia közvetítése alatt indul el. A CA API Management és a CA App Experience Analytics eszközök segítségével az Eurosport most először a versenyzők adatait tartalmazó élő interaktív térképet is készít az idei Giro d’Italiára és a szezon legrangosabb versenyeire.

Map satellite riders

Az új eszközöket integrálják az Eurosport mobil- és online alkalmazásába, hogy a rajongók a mezőny minden egyes momentumát követhessék, és valós időben megnézhessék az egyes versenyzők GPS és biometrikus adatait: aktuális magasságát, sebességét, teljesítményét, pedálfordulatát és pulzusát. Az Eurosport az új eszközöket az élő közvetítések illusztrálására is felhasználja majd, hogy a nézők és szakértők minden eddiginél részletesebb információkat kapjanak.

Az Eurosport emellett további rövid digitális tartalmakkal egészíti ki a mobil- és online alkalmazás új adatait – az egyes versenyek előzeteseivel és értékeléseivel, a kulcsmozzanatok elemzésével, lassított és zoomolt felvételekkel, illetve az Eurosport új exkluzív, a CA Technologies által szponzorált Sport Explainers sorozatával, amely a sportág legfontosabb pillanatait magyarázza el.

„Folyamatosan azt vizsgáljuk, hogyan fejleszthetnénk és egészíthetnénk ki a világ legnagyobb sporteseményeiről szóló közvetítéseinket. A megállapodás és az alkalmazásfejlesztés segítségével idén a kerékpársport legnagyobb versenyeinél éppen ezt tesszük. Tudjuk, hogy a szenvedélyes sportrajongók minden statisztikához és adathoz azonnal hozzá szeretnének férni, és tévéközvetítésünk a CA Technologies-partnerséggel kiegészülve megadja a kerékpárrajongóknak, amire szükségük van” – mondta Peter Hutton (CEO, Eurosport).

„A CA Technologies büszke az Eurosporttal kötött megállapodásra, és arra, hogy API Management és App Experience Analytics megoldásaink segítségével teremtenek páratlan felhasználói élményt. Továbbra is a televízió a nagy sportesemények legnépszerűbb platformja, de a nézők számára egyre fontosabbak az alkalmazások által kínált második képernyős élmények. A CA Technologies megoldásai fejlesztik az Eurosport adatintegrációs lehetőségeit, és a rajongók nyújtott interaktív és immerzív nézői élmény valóban egyedülállóvá teszi a kerékpáros közvetítéseket” – mondta Lauren Flaherty (chief marketing officer, CA Technologies).

Storylive

„Ez a megállapodás nagyon jó hír a kerékpár szerelmeseinek: a sportág legnagyobb presztízsű versenyeihez kapcsolódóan minden eddiginél több információhoz juthatnak hozzá – mondta Juan Antonio Flecha, Tour de France szakaszgyőztes és az Eurosport vezető kerékpáros szakértője. – A profi versenyzők és a csapatok számára az adatoknak kiemelt jelentősége van. Most az Eurosport közvetítései alatt, illetve az Eurosport alkalmazásában a rajongók is valós időben, ingyenesen hozzáférhetnek ezekhez a kulcsinformációkhoz. Elemzőként nekem is segítséget nyújt abban, hogy elemezni tudjam, mi történik a futam alatt – alig várom, hogy ezt megosszam a nézőkkel is az idei szezonban.”
(BrandTrend)