Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Most már nem csak a sztároknak adatik meg, hogy megnézzék közelebbről, hogyan dolgozik Bear Grylls, a 360 fokos videóból ugyanis igazi kulisszatitkokra derül fény. De ahogyan már megszoktuk tőle, a felvétel során megosztja velünk életmentő tippjeit is.

A Discovery Communications és a Samsung együttműködésében készült 360 fokos videóval a rajongók exkluzív bepillantást nyerhetnek Bear Grylls legújabb kalandtúrájának részleteibe, miközben megismerkedhetnek a Samsung Gear S3 karóra főbb funkcióival, ráadásul azt is láthatják, hogyan teljesít a készülék éles helyzetekben.

Bear Grylls többek között az okosóra barométer funkcióját is igénybe veszi túrája során, ennek köszönhetően előre tud tervezni, hiszen látja, hogy milyen időjárási viszontagságokra kell számítania. De a kalóriaszámláló applikációnak is hasznát veszi, ilyen extrém körülmények között fokozottan kell figyelni a megfelelő energiaszintre. A magasságmérő alkalmazás pedig abban segítette kalandja során, hogy rögzíteni tudja egy-egy megmászandó célpont magasságát.

Ahogy Bear Grylls fogalmazott: „Nagyon büszke vagyok rá, hogy a Discovery és a Samsung nevében én mutathattam be ezt a korszerű, kockázatos helyzetekben is helytálló karórát. Volt szerencsém tesztelni a Gear S3-at a legkeményebb körülmények között is és azt kell mondanom, hogy mindig segítségemre volt, amikor szükségem volt rá.”

Viviane Paxinos, a Discovery Networks Média és Reklámkapcsolatok divíziójának elnökhelyettese elmondta: „A Discovery a lehető legjobb partner abban, hogy elsőosztályú és innovatív tartalmakat hozzon létre és osszon meg a nézőivel. Ebben az esetben a magával ragadó nézői élmény és a 360 fokos videó technika egy egyedülálló platformot biztosít, hogy Bear bemutathassa a kalandozásait, egy eddig még nem látott formában, nem megszokott nézőpontból. Mindig nagy örömmel tölt el minket, ha lehetőségünk nyílik arra, hogy együtt dolgozzunk más cégekkel, akik szintén arra törekednek, hogy igénybe vegyék a technológia újdonságait, hogy a mi történeteinkre építve bemutassák a márkájukat.”
(BrandTrend)