Brands make the world go round.
We keep them growing.

www.markatanacsadas.hu
Menu
  • MÁRKATANÁCSADÁS
  • BRANDING KONFERENCIA
  • KEREKASZTAL
  • CSR HÍREK

BrandTrend

  • facebook twitter youtube
    • .
      • Márkás beszélgetések
      • Nézettség
      • Média
      • Dizájn és innováció
      • Karrier
      • Ügynökség
      • Kutatás
      • Personal Brand
      • Piac
      • Márka és jog
      • Falfirka
      • Szubjektív
      • A hét idézete
      • A hét képe
      • Videó
      • Napi chart
      • Archivum

    Lezárult az idei Tourism Social Media Awards

    2017.05.05
    Kategória: Hír és Média.
    Címkék: Fészbuker.hu, Tourism Social Media Awards, és Turizmus.com.
    Admin kategória: Hír.

    Hagyományteremtő céllal indította útjára a Turizmus.com és a Fészbuker.hu a Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyt, mely a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazta. R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a TSMA zsűrijének tagja az eredmények ismertetésekor elmondta, hogy a TSMA két fő kategóriájában összesen 49-en jutottak a döntőbe, és végül öt kategóriában voltak dobogós helyezések, míg háromban arany, ezüst és bronz minősítések. A nevezhető kategóriák közül a Social Campaign alkategória bizonyult a legnépszerűbbnek, melyben összesen 11 nevezés jutott a döntőbe. A végeredmény egyrészt a Fészbuker.hu közösségi médiával kapcsolatos objektív adatai, másrészt a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri döntése alapján alakult ki.

    A TSMA első kategóriájában az év legjobb Facebook- és Instagram-oldalai kerültek megválasztásra a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjainak köréből. Az év legjobb Facebook-oldala lett az 5 csillagos hotelek között a Corinthia Hotel Budapest, a 4 csillagosok közül a Bambara Hotel, a 3 csillagos szállodák között pedig a Hotel Tókert. Az év legjobb Instagram-oldala kategória első helyezettje az 5 csillagos hotelek között a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest lett, a 4 csillagosoknál pedig a Hotel Zenit Budapest Palace.

    A TSMA második kategóriájának három alkategóriájában összesen 44 pályázat közül választották ki a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait. A döntőbe 24-en jutottak, közöttük a zsűri 4-4 arany és ezüst, valamint 3 bronz minősítést osztott ki. A Social Branding alkategóriában aranyat ért a Japánspecialista márka ismertségének növelését támogató kampány, bronzot a Bambara Hotel közösségi média jelenléte, és a PlanB-nek a Spirit Hotel és a NaturMed Hotel Carbona számára kidolgozott újszerű integrált social media kampányiránya a szállodai kommunikációban (ebben a kategóriában ezüst minősítést nem adott a zsűri). A Social Content alkategóriában a Hotel Sopron „Mindenütt jó, de Sopronban kutyajó” című kampányához készített film arany minősítést, míg a budapestUNDERGUIDE „Swedish Guests” című filmje ezüst minősítést kapott. A Social Campaign minősült a legerősebb alkategóriának, mivel ebben hat érmet is odaítélt a zsűri. Két pályázat ért aranyat: a Budapest gyógyfürdői „Veled pezseg a város” és a KidsOasis „Legyél Te is gyerek-szállodaigazgató!” című kampánya kapta meg a legjobbaknak szóló elismerést. Ezüstöt kapott a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft., a Hotel Zenit Budapest Palace és a Blue Fox The Bar (Kempinski Hotel Corvinus Budapest) kampánya, míg bronz minősítést ért a Buddha-Bar Budapest nevezése. Az eredményekkel kapcsolatban Kenderesy Nadin, a Turizmus Kft. PR igazgatója, a TSMA zsűrijének tagja elmondta: „A TSMA alapítói azért tartják fontosnak a díj életre hívását, mert így képet kaphatunk a turisztikai szakma közösségi média használati szokásairól, egyúttal a szolgáltatók megismerhetik a legjobb példákat.”

    tsma_2017_eredmeny_tablazat

    Az ünnepélyes díjátadót egy szakmai workshop előzte meg, melyen a magyar hotel és turisztikai szektor vezető képviselői nyerhettek betekintést két vezető médium közösségi média aktivitásába (Playboy, Bus István, főszerkesztő; Centrál Médiacsoport/NL Café, Kisszékelyi Veronika, termékmenedzser), Tóth Ákostól, az utazómajom.hu alapító-tulajdonosától pedig megtudhatták, hogyan lehet egy több, mint 300 ezer fős rajongótábor utazási szokásait alakítani. A program során Bereczki Zoltán és Fejős Éva a személyes Facebook brandekről beszélgetett, akiket Bradács András, a Front Page Communications vezető tanácsadója követett, aki bemutatta, hogy a Fészbuker.hu adatai alapján milyen Facebook-trendek láthatóak a magyar szállodák körében. Az esemény háziasszonya Pataki Zita, a Class FM műsorvezetője volt. A zsűri tagjai Bognár Ákos (Network 360 Reklámügynökség), Flesch Tamás (MSZÉSZ), Kenderesy Nadin (Turizmus Kft.), Kovács András (GazdaságTV), Lakatos Zsófia (MPRSZ), R. Kovács Dániel (Front Page Communications) és Szigetvári József (Szallas.hu) voltak.

    A TSMA szakmai partnere a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége mellett a Turizmus Kft. és a Front Page Communications. A TSMA médiatámogatói az AQUA Magazin, a Bor és Piac, a BrandTrend, a Business Traveller, a Fészbuker.hu, a GazdaságTV, a Marketing&Média, a Médiapiac, a Privátbankár, a Travelo, a TrendFM, a Turizmus.com, a Turizmus Panoráma, a Vendéglátás és a Világgazdaság. A Tourism Social Media Awards támogatója a Sixt, partnere a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. és a Graboplast Zrt.
    (BrandTrend)

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    1. Március 31-ig lehet nevezni
    2. 49 döntős izgulhat
    3. Indul a Tourism Social Media Awards
    4. Díjazzák a bloggereket
    top5
    • Nézettségi adatok 2021 – 12. hét 152 views
    • Nézettségi adatok 2021 – 13. hét 92 views
    • Nézettségi adatok 2021 – 11. hét 31 views
    • TV piaci körkép – 2016 27 views
    • Nézettségi adatok 2021 – 9. hét 25 views

    imedia.logo_.fekete
    611
    Márkás beszélgetésekNézettségMédiaDizájn és innovációKarrierÜgynökségKutatásPersonal Brand
    Márka és jogFalfirkaSzubjektívA hét idézeteA hét képeVideoNapi chartArchívum

    Copyright (c) 2004-2018

    Szakmai szervezetek

    Impresszum

    Jogi tudnivalók

    Kapcsolat

    Médiaajánlat

    Menu
    • MÁRKATANÁCSADÁS
    • BRANDING KONFERENCIA
    • KEREKASZTAL
    • CSR HÍREK
    Adatkezelési tájékoztató
    A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk.RendbenRészletek