Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A rebranding során a Network szó kikerült a Life és az Ozone mögül, ami még erősebb kohéziót biztosít a televíziós csatorna és a New Wave Media-hoz tartozó online médiumok, mint a Life.hu és az Origo tudomány rovatai között. A megújulás részét képezi a két televíziós csatorna munkatársainak egy helyre költözése és a LifeTv vadonatúj műsora, a Kardashian sztori, amivel szeretnék tovább erősíteni a csatornára jellemző szórakoztató és bulvár tartalmakat.

Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletág igazgatója elmondta, hogy időszerű volt az arculati megújulás és a tulajdonosi struktúra névváltásai is indokolták a rebranding szükségességét.

A csatorna korábbi kutatásai alapján a LifeNetwork egyedi márkaképpel bírt, jól elkülöníthető a piacon lévő más csatornáktól és stabil nézői bázissal rendelkezik. A LifeTv műsorkínálata elsősorban nőknek szól, tartalmaival pedig izgalmas és sokkoló történetekre fókuszál, amiket praktikus tanácsokkal egészítenek ki saját gyártású és külföldi műsoraik segítségével.

LifeTv_Logo_alpha

A LifeNetwork eddig is a szórakoztató tartalmakra helyezte a hangsúlyt, viszont szeretnének még bulvárosabb irányt adni a csatornának. Ezt erősíti a május elsején induló amerikai valóságshow, a Kardashian sztori. „A Kardashians egy olyan név, amit mindenki ismer a világon. Legújabb reality sorozatunkban a nézők a világszerte közismert Kardashian és Jenner család életébe nyerhetnek betekintést, amit a Life.hu-val közös aktivitásokkal és cross promócióval kísérünk” – mondta Somlai.

Az OzoneNetwork erőssége, hogy előkelő helyet foglal el a környezeti témájú műsorokban. Ezáltal speciális a helyzete, ugyanis a környezetet érintő témákat az emberek felelősségteljesen kezelik.

OzoneTv_Logo_alpha

Az OzoneTv online párja az Origo Tudomány rovata lesz. „Az OzoneNetwork-re jellemző unikális megközelítést a jövőben is szeretnénk megtartani, hiszen a saját gyártású ismeretterjesztő műsorok jelenleg is nagyon sikeresek. Ezzel összhangban megmarad a csatorna zászlóshajójaként mindennap jelentkező Egyenlítő is” – tette hozzá Somlai.
(BrandTrend)