Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A Noizz márkát először Lengyelországban vezette be a Ringier Axel Springer. A kezdeti sikereket követően Szerbiában, Szlovákiában, Németországban és Romániában saját szerkesztőséggel is elindult az oldal – jelenleg összesen több mint 8 millió felhasználót ér el havonta. A tartalom mellett a rendhagyó felépítést is kifejezetten a fiatal korosztályra szabták a készítők. A magyar oldal hivatalosan ma indul el.

“A C generáció kifejezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni az internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és elképesztően különböző helyekről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. Ezt a generációt reprezentálja és egyben szólítja is meg a Noizz.hu fiatal, 22 és 35 év közötti újságírókból álló szerkesztősége. Mindenki szekértője és rajongója is egyben a témáinak” – mondta Szokol Martin, az új oldal főszerkesztője, aki az oldal irányításában a Ringier Axel Springernél korábban megszerzett online elemzői tapasztalatait is beveti majd.

NOIZZ_logo_RGB

Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója szerint a Noizz mára egy igazi európai márkává nőtte ki magát, ami minden országban ugyanazt jelenti a fiatalok számára: “Street art, under ground zene és arcok, menő bulik. Ezt az oldalt annak a generációnak hoztuk létre, amely már el sem tudná képzelni magát folyamatos internetelérés nélkül, az igényeiket mégsem szolgálta még ki teljesen egy online felület sem. A Noizz.hu ezt a célközönséget fogja megragadni. A hirdetők számára pedig egy új lehetőséget adunk arra, hogy őszintén szólíthassák meg a fiatalokat. Az oldal felépítése és szellemisége is ideális alapot biztosít a különféle natív tartalmakhoz.”
(BrandTrend)