Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

“A műsor küldetése, hogy gazdagítsa és jobbá tegye a hallgatók életét, mindennapjait úgy, hogy közben szórakoztat. Bátran felvállal bármilyen témát, ami abban a pillanatban fontos az emberek számára. Tartalmas műsor készül, amelyben a fókusz a hallgatókon lesz” – olvasható a közleményben.

A Class FM új reggeli műsorvezetői a megújult Morning Show-ról:

ClassFM Stohl András sajtófotó

Stohl András
„Kiállunk az igazságért, szeretnénk hallgatóink életét jobbá tenni, a nehéz dolgokban társuk lenni, segíteni. Tudom, miket értem el, mire vagyon képes, miket tettem, próbáltam ki életemben. Ezt a tapasztalatot, ezeket az élményeket fogom a mindennapokban is működtetni, használni, hogy másoknak megmutassam a tanulságokat, a konzekvenciákat. Színész vagyok, énekes, tévében már vezettem műsort, de ez itt teljesen más lesz. Ha kell, kimondom nyíltan a véleményem, azt is, amit esetleg más nem mer, ha kell, én leszek a rossz fiú, a provokatív, a megmondó, de mellette óriási szívem van, és nagyon tudok szeretni is. Az én feladatom, hogy összefogjam és irányítsam a csapatot.”

ClassFM Pataki Zita sajtófotó

Pataki Zita
„András mellé kell valaki, aki kiegyensúlyoz, aki hozza a női energiákat, aki megértő és segítő, ha kell, akár, mint a csapat pszichológusa. Azt látom, hogy a közönségnek nagy igénye van arra, hogy egy reggeli műsor szórakoztató legyen, de egyúttal foglalkozzon komoly és fontos ügyekkel, témákkal is, legyen valaki, aki valóban meghallgatva az embereket segíteni is akar.”

ClassFM Janklovics Péter sajtófotó

Janklovics Péter
„Az a tapasztalatom, hogy a médiában sok esetben szerepet játszanak, én szeretném őszintén szórakoztatni az embereket, szeretném őket megnevettetni, mert azzal már önmagában is egy picit jobban indul a napjuk. Ebben a műsorban enyém a legjobb feladat, tulajdonképpen úgy is lehet mondani, hogy én vagyok az udvari bolond, folyamatosan széttrollkodom azt, ami történik, de kizárólag azért, hogy megmutassam a dolgok vicces, könnyedebb oldalát is.”
(BrandTrend)