Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Az Eurosport bemutatta a 2018-as pjongcsangi téli olimpiai játékokra készített logóját – ezen az olimpián lesz először az Eurosport az olimpiai játékok új európai otthona.

Az Eurosport Pjongcsang 2018 logó új korszakot jelent a sportcsatorna és a világ legnagyobb sporteseménye számára. A logó az Eurosport minden képernyőjén és platformján megjelenik az olimpia felvezető időszakában és Pjongcsang 2018 alatt.

A logó egyesíti az Eurosport jelenlegi védjegyét, a Pjongcsang-logó betűstílusát és az ikonikus olimpiai öt karikát. A három jelkép fölött a téli olimpiai játékok természetes helyszíne, egy hegy körvonala látható. A sziluett olimpiai karikákat visszatükröző háttere több színváltozatban is megjelenik majd, kifejezve a modern K-pop kultúra szellemét.

ESP_PC2018_FULLCOLOR_RGB

„Az olimpia új európai otthonaként és a világ legnagyobb sporteseményének partnereként azt szeretnénk, hogy az Eurosport minden lehetséges alkalommal az olimpiai játékok szinonimája is legyen – mondta Peter Hutton (CEO, Eurosport). – A márkaidentitás kifejezi Dél-Korea szellemiségét, és nézőink számára azonnal felismerhetővé teszi a pjongcsangi olimpiához kapcsolódó műsorainkat.

Már csak kevesebb mint egy év van hátra az olimpiáig. Javában haladunk azon az úton, hogy újrafogalmazzuk az olimpia élményét, és minden eddiginél több embert érjünk el, minden eddiginél több képernyőn – tette hozzá Peter Hutton. – A nézők számára igazán egyedülállót szeretnénk nyújtani, esélyt arra, hogy követhessék az összes számukra fontos sportembert, sportágat és pillanatot. Mindehhez tökéletes helyzetben vagyunk: az olimpiai sportágak kétharmada látható nálunk, ami műsoridőnk több mint felét kitölti.”
(BrandTrend)