Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot. A vásárlókkal való kapcsolattartásban kiemelt szerepe van a dm fogyasztói márkamagazinjának, amelyet mostantól már digitálisan is elérhetnek az olvasók.

Az active beauty magazin a modern felhasználói igényekhez alkalmazkodva 360 fokban éri el a fogyasztókat: akár tableten, számítógépen, mobilon vagy a klasszikus papíralapú magazin formájában találkozik vele a vásárló, minden platformon személyes tanácsadóként funkcionálhat.

active beauty Online Magazin_nyitó

Az active beauty Online Magazin fantasztikus képi világot, szép pillanatokat és érzelmes történeteket nyújt az olvasóknak. Az oldalon naponta frissülő, naprakész, minőségi tartalmakkal találkozhatnak a felhasználók szépség, szórakozás, életmód, inspiráció és család témakörökben. A legújabb sminktippektől, szépségtrendektől kezdve a testi-lelki egészségig, az izgalmas úti beszámolóktól, kulturális tippektől az egészséges és gyorsan elkészíthető receptekig találhatnak szemezgetnivalót az oldalra látogatók. Az online magazin valamennyi témaköre közvetlenül kapcsolódik a dm termékvilágához.

Az active beauty törzsvásárlói programhoz kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el, 2017-ben is folytatja, valamint új elemmel is bővíti a stratégiai együttműködését a Marquard Media és a dm.

„A dm büszke rá, hogy az active beauty magazin idehaza 2012 óta kalauzolja olvasóit a mindennapok mozgalmas világában, amely most az online térben is hódító útjára indul. A dm-nél nagy hangsúlyt kap a vásárlókkal való kapcsolattartás, nagyon fontos az innováció, ennek újabb, egyedülálló eszköze az active beauty Online Magazin, ahol napi szinten frissülő, minőségi tartalmakkal találkozhatnak az olvasók. Partnerünk, a Marquard Media Content Stúdiója a kezdetek óta a legmagasabb színvonalú szakmai hátteret biztosítja a magazinnak, újító ötleteikkel segítik a lap fejlődését. Ennek következtében egy újabb, sokféle lehetőséggel teli területen folyatódhat a már eddig is sikeres együttműködés” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere az active beauty Online Magazin kapcsán.

Pastyik Renáta, a Marquard Media Content Studiojának igazgatója így nyilatkozott a megújuló együttműködésről: „Nagy örömünkre szolgált, hogy egy újabb szolgáltatással bővíthetjük a dm-el fennálló stratégiai partnerségünket. A digitális magazin naponta frissülő oldalán megjelenő, kifejezetten a magyar olvasóközönség számára gyártott cikkek segítségével, a dm márka és a fogyasztók közötti még szorosabb kötelék kialakításában vállal aktív szerepet a Content Studio. Bízom benne, hogy az olvasók ugyanolyan lelkesedéssel olvassák majd ezeket a tartalmakat is, mint a magazin nyomtatott változatát.”
(BrandTrend)