Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A márkához való kötődés erősítésének érdekében magazinkampányt indított a brit Speedo. A Men’s Health, Women’s Health és Runner’s World magazinok print, digitális, social media és videó platformjait választották célcsoportjuk hatékonyabb elérésének érdekében.

A kampány célkitűzése, hogy a vásárlók a márkára, mint „szakértőre” tekintsenek, és kampányukkal kimozdítsák a Speedot az egyszerű „úszómárka” imázsából, illetve az edzőteremből az uszodába csalogassák a fogyasztókat. Ehhez segítségképp a #GetSpeedoFit program keretében edzéstervekkel és tanácsokkal is kiegészítették a kampányt, amelyek a Hearst Magazines kiadócsoporthoz tartozó felületeken jelentek meg.

A kampány eredményei magukért beszélnek: az olvasók 46%-a érdekesnek találta a #GetSpeedoFit programot, a call-to-action hatás – a fogyasztók körében mért adatok alapján – print esetében 55%, míg a weboldalra érkezők esetében 85% volt. A kampány során használt lapok olvasói esetében pedig szignifikánsan nőtt a márkahűség.

A Speedo-kampány példaértékű: a jelentős meddőszórást eredményező nagy elérésű médiumok mixe helyett tematikus, jól célzott, erős márkaértéket képviselő lapokat és azok cross-platform felületeit választotta a márka a kampányához. Látható, hogy megfelelően célozni nem csak online felületeken lehet, hanem printtel is, amely reklámhatása általában megelőzi a digitális eszközökét. A Speedo-kampány feltehetően ár-érték arányban is jól működött” – hangsúlyozta Torma Tibor, az MLE sajtónépszerűsítő kampányának vezetője.
(BrandTrend)