Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Bár a nagyhírű amerikai lap hirdetési bevételei az összbevételének csupán egyötödét adják, és jövőre sem számítanak nagyobb áttörésre, mégis elgondolkodtató adatok láttak napvilágot a The New York Times háza táján. Legfrissebb közleményükben beszámoltak arról, hogy a korábbi reklámbevételeikből származó összegeket milyen egyéb forrásokból sikerült pótolni, ezzel egy újabb lendületet adva a printpiacnak.

Az egyik növekvő bevételi forrás a digitális előfizetéseinek fellendülése, a másik a natív hirdetésekből, valamint a rendezvényekből származó új bevételek. Mark Thompson, a cég egyik vezetője reményteli hírekről számolt be a printelőfizetések frontján is: miután 2015-ben a The New York Times kinyilvánította szándékát, hogy 2020-ra megduplázza a digitális bevételeit, nemrég bejelentették, hogy a lap a jelenlegi 1,3 millió digitális előfizetői számát 200.000-rel növelte csak ebben a negyedévben, részben az amerikai elnökválasztásnak köszönhetően. A cég befektetői ezt annyira biztatónak találták, hogy a részvények árfolyama 3%-kal nőtt az aznapi hírek hatására.

nytimes_hq

A The Times sikere sajnos nem minden kiadó számára követhető és megismételhető, de a lojális olvasótáborral rendelkező lapok számára ez a példa nem csak az előfizetésekből származó bevételek növekedése miatt lehet érdekes, hiszen az országos lefedettséggel hirdető márkák számára a kiadók prémium áron értékesíthetik felületeiket, ami pedig pozitívan hat a klasszikus hirdetési bevételekre, ráadásul ezzel új lendületet adhatnak a minőségi újságírásnak.
(BrandTrend)