Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A Discovery Networks 2017. januárjától megkezdi együttműködését az Atmédia kereskedőházzal. A Discovery, melynek magyarországi portfóliójába olyan globális márkák tartoznak mint a Discovery Channel, a TLC, az ID Xtra és az Eurosport, az Atmédiát kérte fel csatornái reklámidejének értékesítésére. Az Atmédia a feladatot az R-time sales house-tól veszi át, amely 2005 óta volt a Discovery Networks partnere a hazai reklámpiacon.

Victoria Davies, Country Manager, Discovery Communications CEE elmondta: “A Discovery márkák már hosszú ideje ejtik rabul a magyar nézők szívét és képzeletét. Az Atmédiával kötött együttműködés új fejezetet nyit az életünkben, melyben továbbra is arra törekszünk, hogy még szorosabbra fűzzük kapcsolatunkat a magyar nézőkkel és a helyi partnereinkkel, akik számára csatornáinkon lehetőséget kínálunk arra, hogy olyan közkedvelt, egyedülálló műsorainkhoz csatlakozhassanak márkáikkal, mint az Aranyláz Alaszkában, vagy a Tortakirály. Szeretnék egyben köszönetet mondani az R-time-nak az elmúlt 10 év eredményes szakmai együttműködéséért, mellyel segítették üzleti tevékenységünk növekedését Magyarországon.”

A Discovery nézők milliói számára kínál sokszínű tartalmat, változatos formában világszerte, az elsősorban férfiaknak szóló tényszerű szórakoztató tartalmaktól, a női életmód, a krimi, az általános szórakoztató programokon át a sport műsorokig. A Discovery Magyarországon kilenc csatornával van jelen, amelyek közül három: a Discovery Channel, a TLC és az ID Xtra csatornákon történik helyi reklámértékesítés. A Discovery folyamatosan fejleszti márkáit a hazai nézőközönség igényeire szabva.
(BrandTrend)