Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Az őszi televíziós szezonban újabb saját gyártású műsort indít a VIASAT3, ezúttal a hétfő esti sávban. A páros útravaló-ságshow, a Flúgos Futam kampányának kreatív koncepcióját a Young & Rubicam fejlesztette ki. A szokatlan, figyelemfelkeltő kreatívokkal a flúgos, szinte eszelős megmérettetés hangulatát igyekeztek kifejezni. A Magyarországon egyedülálló műsorban tíz héten át nyolc pár verseng a főnyereményért. Számtalan izgalmas és váratlan szituáció adódik majd, így a mindenre elszánt játékosoknak talán még egy lézerszemű delfin felbukkanása sem okozna meglepetést. Az autós valóságshow nemcsak egy egyszerű autóverseny, hanem komoly teszt is, hiszen a versengő párok hosszú időn át egy autóban lesznek összezárva. Nem elég, hogy napi szinten több száz kilométert vezetnek és nehéz erőpróbákat állnak ki, szigorúan tilos tömegkommunikációs eszközöket igénybe venniük a tájékozódáshoz. Aki pedig nem teljesít jól, a nap végén kíméletlenül ki is eshet.

flugos-futam_kreativ-plakat

A kampány nemcsak a versenyzőkre, hanem a hozzájuk kapcsolódó hírességekre is épít. A játékosok a műsor tíz hete alatt négy ország legszebb helyeit járják be, ahol minden adásban egy-egy híres útitárs is csatlakozik hozzájuk, és kis szerencsével akár még segíthet is az őrült feladatok megoldásában.

flugosfutam1

A műsor beharangozó szpotjait szeptember 26-tól láthatták a nézők, melyben Winkler Róbert, Bazsó Gábor és Cinthya Dictator is szerepelt, október 1-én pedig az országos közterületi kampány is elindult. A műsor egyes szereplőinek képeit a különleges képi világáról ismert fotós, Szombat Éva készítette.

A műsor főcímzenéjét Odett énekli, Fényszórószemek címmel. A mű zeneszerzője Johnny K. Palmer, aki többek között Tóth Gabinak, Gáspár Lacinak, Bereczki Zoltánnak és Wolf Katinak is írt dalokat.

flugosfutam3

A  VIASAT3 páros útravaló-ságshow-jának autós partnere a Ford. A műsorban szereplő párok Ford Mondeo Vignale, illetve Ford Mustang autókkal versenyeznek. Így a márka termékelhelyezéssel a műsor szerves része lett. A Ford Mondeo Vignale szponzorszpotok az epizódokhoz és promókhoz kapcsolódva támogatják a megjelenést. A Ford Mustang a promoszpotokban és a műsor off-air kommunikációjának kreatív anyagaiban is hangsúlyos megjelenést kapott. Az on-air és off-air felületekhez online szponzorációs felületek is társulnak.
(BrandTrend)