Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A Telekom portál jelenleg mintegy 5000 oldal terjedelmű, és havonta átlagosan 3,5 milliószor keresik fel. Új struktúrájának kialakítását részletes kutatási és tesztelési folyamat előzte meg, amely során a Telekom weblapján tett mintegy 4 millió portál látogatás, 50 ezer keresés és 30 ezer ügyfélvisszajelzés került elemzésre. A kutatás arra kívánt választ keresni, hogyan használják az ügyfelek a Telekom weblapját, például milyen utat járnak be a tájékozódás során, vagy hogyan szeretnék ügyeiket intézni az online felületen. Emellett nemzetközi iparági példákat is megvizsgáltak a vállalat szakemberei. A visszajelzések alapján kialakított menükoncepciókat 1000 ügyféllel 500 órán át tesztelték, így nyerte el végleges struktúráját a honlap.

Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom Ügyfél és csatorna kapcsolatmenedzsment igazgatója a változások kapcsán elmondta: „Az újabb és újabb technológiák elterjedése megváltoztatja ügyfeleink tájékozódással, ügyintézéssel kapcsolatos elvárásait, szokásait is. Stratégiai célként tűztük ki az e-transzformációt, amely új rendszerek, új folyamatok révén biztosítja, hogy magas színvonalon, gyorsan és hatékonyan tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket új elvárásaik mentén is. Úgy gondolom, hogy ismét egy nagy lépést tettünk ebben az irányban a honlapunk, a Telekom fiók és a Telekom alkalmazás megújításával.”

A megújult honlapon a következő újításokkal találkozhatnak a látogatók:

  • Drasztikusan egyszerűsödő menüstruktúra és könnyebb navigáció: A főmenüpontok és további menüpontok száma jelentősen lecsökkent. A lakossági ügyfelek a megújulást követően mindent egy helyen találnak meg, legyen szó mobil- vagy otthoni ajánlatról, készülékről. A kis- és középvállalati ügyfelek az Üzleti menüpontban, a vállalat iránt érdeklődők a Rólunk menüpontban találják meg a nekik szóló információkat.
  • A legkeresettebb funkciók egy helyen: Az ügyfelek által leggyakrabban használt funkciók (pl. számlabefizetés, Webmail, Domino feltöltés) egy helyen, ikonok formájában jelennek meg a Lakossági, Üzleti és Rólunk menüpontok nyitóoldalán.
  • Bejelentkezés egy helyen: Az ügyfelek ezentúl kényelmesebben, egy helyen, a Belépés oldalon jelentkezhetnek be az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra.
  • Egységes kosárkezelés, egyszerűbb vásárlás: Az online vásárláskor mostantól egy egységes kosárba kerülnek a mobil és otthoni vásárlások, nem kell kosarat választani. Emellett megújultak az online shopban a mobiltelefonos termékoldalak is. Csúszkák állításával kiválasztható a készülék vagy a díjcsomag ára, emellett áttekinthetőbben jelennek meg a szolgáltatás árak is.
  • Mobil előfizetőként még többet nyújt az online ügyfélszolgálat: A felületen a mobil ügyfelek egy kattintással kérdezhetik le aktuális egyenlegüket, és részletesen látják, hogy az milyen tételekből áll össze. Megújult formában, mobilkészülékre optimalizáltan érhetők el a rendelkezésre álló adatmennyiség megtekintése, valamint az áttekintés oldalról testre szabható szolgáltatások funkciók, továbbá a hívásrészletező oldal, ahol az ügyfelek lekérhetik, rendezhetik híváslistáikat. A megújult roaming információs oldalon könnyen tájékozódhatnak az ügyfelek külföldről is, és a választható roaming opciókat maguknak tudják bekapcsolni.
  • Mobilra optimalizált oldalak: Újabb több száz oldal vált reszponzívvá, vagyis alkalmazkodik az eszközhöz, amin nézik. Az optimalizálás ezt követően is folytatódik, így az év végére a Telekom weboldalának nagy része már mobilon, tableten és PC-n is jól kezelhető lesz.
  • Segítség vakoknak, gyengénlátóknak: A Telekom portálon már most több száz oldal könnyebben használható felolvasószoftverrel is, és az év végéig az így kezelhető oldalak száma még jelentősen növekedni fog.

Megújul a Telekom fiók is, amelyet 2015 nyarán vezetett be a Telekom, és mára több mint 600 ezer előfizetést kezelnek itt az ügyfelek. A Telekom fiók révén egy, közös online felületen, egykapus belépéssel érhetik el és kezelhetik otthoni, mobil és üzleti előfizetéseiket az ügyfelek. A mostani újításoknak köszönhetően az előfizetések sorrendje szabadon változtatható lesz, az otthoni előfizetők pedig egyszerűen, online igényelhetnek új jelszót az eredeti jelszó elfelejtése esetén.

A Telekom azon ügyfelek számára is újításokkal szolgál, akik naponta használják mobiljukon a Telekom alkalmazást. Az alkalmazás népszerűségét mutatja, hogy segítségével már több mint egy millióan intézik ügyeiket. A Telekom fiókkal már a Telekom alkalmazásban is egy helyen kezelhetők az otthoni, mobil és üzleti előfizetések. Az alkalmazásban nyomon követhető az aktuális mobil egyenleg és adatforgalom, továbbá a kártyákra kattintva részletes kimutatásokat érhetnek el az ügyfelek. Az otthoni és mobil számlák befizetése egyetlen kattintással megtehető.
(BrandTrend)