Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt ügyféligények miatt erősíti kereskedelmi divízióját a 89.5 Music Fm. A rádió felületeit értékesítő Sonitus Médián belüli változások mellett egy önálló kereskedelmi igazgatói pozíciót is létrehoztak. A posztot betöltő szakember feladata – egyebek mellett – a rádió üzletfejlesztési törekvéseinek koordinálása lesz.

„Megérett az idő, hogy kereskedelmi vonalon is jelentős változások történjenek a rádió életében” – jelentette be Kiss Anikó, a 89,5 Music Fm vezérigazgatója, aki szerint a Music Fm megerősödött piaci pozíciója és a megnőtt ügyféligények miatt vált szükségessé az új struktúra kialakítása. „Eddigi törekvéseink fókuszában a rádió programstruktúrájának, egyedi arculatának kialakítása, valamint a fiatal felnőtt hallgatóság médiafogyasztási szokásaihoz igazodva az „éteri sugárzás” mellett a digitális  megjelenéseink fejlesztése volt” – magyarázta Kiss Anikó, komoly fegyvertényként említve, hogy alig három és fél évvel a rádió indulása után a Music Fm nem csupán a frekvencia alapú rádiózásban került a hazai piac élvonalába, de már vezető szerepet tölt be a digitális megoldások terén a rádiók között. „A napokban léptük át például a közösségi oldalunkon a félmilliós rajongói számot, ez a teljes médiapiacon is egyedüli teljesítmény, pláne úgy, hogy ezt az eredményt külső hirdetés nélkül, kizárólag az on-air tartalomra építve értük el” – mondta a vezérigazgató.

„A sokcsatornás megjelenés pedig a kereskedelmi téren is új kihívásokat jelent, melyhez rugalmasan alkalmazkodik a Sonitus Média, még teljesebb körben kiszolgálva az ügyfelek igényeit. A kereskedőház az elmúlt években több ezer sikeres kampányt bonyolított a direkt és ügynökségi partnerei részére ”- ezt már Pakots Zsolt, a Music Fm felületeit is értékesítő kereskedőház vezetője mondta, megjegyezve még, hogy “az átalakulások nem érintik a helyi rádiós értékesítést”.

Az új rendszerben nem csak a saleshouse-on belül történnek változások, de a 89.5 Music Fm egy önálló kereskedelmi igazgatót is kinevezett Földes Ádám rádiós szakember személyében, akinek feladata egyrészt a sales munka támogatása, másrészt az üzletfejlesztési törekvések koordinálása. Földes mintegy húsz évvel ezelőtt kötelezte el magát a rádiós piaccal. A Roxy rádiónál indult pályafutása, majd sokáig a Sláger Rádió kereskedelmi igazgatója volt. 2008-ban vezérigazgatóként elindította az EMMIS bolgár rádióját, a Star Fm-et, majd egy évvel később a Danubius Rádiót vezette. 2010-ben ő lett az EMG kereskedelmi ügyvezető igazgatója, 2011. augusztusától pedig a NeoFM vezérigazgató posztját töltötte be, míg a 2012-es tulajdonosváltás után le nem mondott pozíciójáról, majd a Geomédia Zrt.-nél töltött be vezető pozíciót.
(BrandTrend)