Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

„A Margó elmúlt öt éve azt bizonyítja, hogy sikerrel szólt a fiatalokhoz, sikerrel közvetítette a kultúrát, a rendezvény  beépült a város életébe” – mondja a rendezvényről Starcz Ákos, a Margót a kezdetek óta támogató Libri-Shopline vezérigazgatója.

A kortárs irodalom legjavából kínál egy nagy csokrot a Margó Irodalmi Fesztivál „őszi különkiadása”. Ez alkalommal osztotta meg gondolatait a – rendezvényt már a kezdetek óta támogató – Libri-Shopline vezetője a könyvpiac kihívásairól, a fiatal célközönség eléréséről és a feltörekvő tehetségek támogatásáról. Starcz szerint, bár valós jelenség, hogy egyre kevesebb könyvet vesznek az emberek a kezükbe, azért a vészharangot nem kell kongatni. “Nagyon sok új platform lett a könyv mellett, az internet az e könyvek terjedésével új és új csatornák nyíltak meg” – magyarázza a szakember. “Változnak a platformok, az elérési útvonalak, de mi hiszünk abban, hogy a kultúra, és az olvasás iránti igény örök, és mi minden elérhető eszközünkkel ennek az igénynek fogunk megfelelni” – tette hozzá a vezérigazgató.

Old classic library with books on table

Starcz hiszi, hogy új eszközökkel, megújult hangon el lehet érni, meg lehet szólítani a fiatalokat, ennek egyik eszköze a Margó Irodalmi Fesztivál. “Margó fesztivál irodalmat közvetít, új eszközökkel, bevonva a társművészeteket, helyet teret adva a fiatalokat érdeklő programoknak, legyen az slam poetry, zene, éneklés, kártyázás bármi, aminek köze van irodalomhoz, kultúrához” – mondja. Idén először adják át a Margó díjat, az ifjú tehetségeket támogató “a legjobb első prózakötetért” járó elismerést. Melyhez a Bookline-t is üzemeltető vállalatcsoport kereskedelmi és médiatámogatás nyújt. „Mind online felületeinken és a cégcsoport minden elérhető felületén kiemelt helyet biztosítunk, hogy segítsünk felhívni a nyertesre és művére az olvasók figyelmét, még a karácsonyi nagy könyvvásárlás előtt” – mondja a vezérigazgató.
(BrandTrend)