Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Októberi számában a legmenőbb márkákat listázza a Forbes magazin. A lista első helyén a SZIGET végzett, amely a Forbes szerint évtizedes történelemmel rendelkezik, mégis képes meg-megújulni. Sőt, mára Magyarország szociokulturális életének szerves része lett. Az állandó megújulásban – ahogy Gerendai Károly, a vállalat alapító-ügyvezetője a lapnak adott interjúban fogalmaz – szerint segíti őket, hogy ma már sokkal könnyebb lemérni az igényeket, a technológiai fejlődés számos pozitív változást hozott. A Facebook-rajongóik száma, a YouTube-nézettségük vagy az oldalaikon működő kívánsággépbe érkező szavazatok alapján sokmilliós visszajelzést kapnak a fellépők népszerűségéről. A SZIGET 2014-ben 351 millió forintos eredményt realizált.

gerendai

Sokan beszélnek róla, azonban Magyarországon nem használják sokan, mégis, a világsiker jó helyezést hozott a Prezinek. A San Franciscóban is irodát működtető magyar cég ezüstérmes lett a Forbes listáján.

Harmadik helyen végzett a BP Clothing/BDPST, amely a budapesti lokálpatriotizmusra építve hozta létre trendi ruhamárkáját, ma már az Akváriumba járó fővárosi fiatalok körében az egyik legnépszerűbb márka sapka, póló, trikó és más vonalon.

Negyedik helyre egy újabb IT-cég, a USTREAM futott be, ötödik helyen a saját tejívót fejlesztett Cserpes Sajtműhely futott be, ezzel megelőzve a régió vezető fapados légitársaságát, a magyar alapítású WizzAirt, amely hatodik lett.

A listára egyaránt felkerültek kulturális márkák, mint a Művészetek Palotája (7.) és a Budapesti Fesztiválzenekar (8.) és több évtizedes múltra visszatekintő retromárkák, mint a Pöttyös (Túró Rudi) és a megújult Csepel Royal.

A márkalistát a szerkesztőség tagjai és felkért szakértők, Baráth Péter, a Vodafone Magyarország marketingkommunikációs igazgatója, Böszörményi-Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője, Csókay Gergely, a 4Bro társalapítója, Nagy Bálint, az IBS Marketingtanszékének vezetője és Román Balázs, a Kreatív marketingkommunikációs szaklap főszerkesztője állították össze. Bár a legjobbak között nem egy ma már nincs magyar kézben, a rangsor összeállításánál ez nem volt kizáró ok.

Cover_1

A Forbes legfrissebb száma szerdától kapható, a lapárbevétel 10 százalékát a menekülteket támogató civil szervezeteknek ajánlja fel a kiadó.
(BrandTrend)