Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Hat vezető magyar médiacég – RTL Magyarország, Adaptive Media, Ads Interactive, Habostorta, Nosalty.hu és Russmedia – bejelentette azon határozott szándékát, hogy a TailWinddel együttműködve elindítják a “Project Agora Magyarország” névre keresztelt, hazai prémium kiadókat tömörítő, közönségvezérelt programozott piacteret.

A résztvevők több mint 100 hazai prémium weboldalt jegyeznek, vagy képviselnek, amik együttesen több mint 340 millió havi oldalletöltést és 3,7 milliós egyedi elérést biztosítanak. Együttesen a magyar internetező közönség 70%-át érik el. (Forrás: Gemius – DKT 2015 június (15+ belföldi közönség))

Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital Csoport ügyvezetője és alapítója szerint: “A reklámköltésekért folytatott nemzetközi óriások által uralt harcban már régóta a helyi kiadók számítanak a legkisebb halaknak. Ezt mi sem támasztja alá jobban, mint az a trend, hogy a növekvő digitális reklámköltések ellenére, a helyi kiadók részesedése folyamatosan csökken, vagy jó esetben stagnál. Globálisan virágoznak a kiadói szövetségek, mert csak ilyen formában képesek a lokális szereplők szignifikáns választ adni a megváltozott környezetre, hogy visszaszerezzék elvesztett piaci részesedésüket, valamint stratégiai függetlenségüket.”

projectagora-logo-hungary

Az AppNexus technológiájára épülő, TailWind által jegyzett és működtetett Project Agora a CEE, SEE és MENA régiókra kiterjedő prémium kiadói piacterek hálózata.

A Project Agora Görögországban és Romániában már 2014 óta működik, továbbá 2015 októberében kezdi meg működését az Egyesült Arab Emírségekben. A romániai induláskor 6 vezető helyi kiadó 70 prémium weboldalának részvételével 5 milliós egyedi elérést biztosított a hirdetők számára. A görög piactér 5 vezető TV szolgáltató és 60 jelentős weboldal bevonásával összesen 4 milliónál is magasabb havi egyedi elérést biztosít. A román és görög Project Agora első 6 hónapnyi működése alatt több száz kampány futott olyan hirdetők megbízásából mint a BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, Orange, Seat, Vodafone és a Unilever.

A magyar Project Agora hivatalosan 2015. szeptemberében indul a Tailwind hazai csapatának támogatásával.

“A Project Agora küldetése, hogy megvalósítsuk az “élni és élni hagyni” elvet, azaz egyszerre biztosítsunk megbízható piacteret a hirdetőknek, miközben védelmezzük a helyi médiumok érdekeit is” – nyilatkozta Szabó Ákos, aki július 1-től Country Managerként a Tailwind magyarországi operációját vezeti.

A TailWind, a Thinkdigital Csoport tagja, automatizált, adatközpontú digitalis hirdetés-technológiai megoldásokkal segíti a kiadókat, hirdetőket és reklámügynökségeket, hogy utat találjanak a hatékonysághoz a digitális világ útvesztőjében. A TailWind által jegyzett és működtetett Project Agora a CEE, SEE és MENA régiókban működő helyi programozott piacterekből álló hálózat.
(BrandTrend)