Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

“Az elmúlt években számos fontos változáson mentünk keresztül. A TEN az egyik legnagyobb, saját technológiájú, független rich media hirdetési hálózattá nőtte ki magát a közép-kelet európai régióban. Több mint 3,000 kampányt készítettünk és indítottunk el sikeresen, közel 300 márka megbízásából” – kommentálja a változást Bence Domonkos, a cég egyik alapítója.

TEN

Az új cégnév és arculat mellett a termékek és a szolgáltatások is jelentősen megújulnak. Egyedi desktop és mobil hirdetési formátumokat vezetnek be és elindítják a saját fejlesztésű, professzionális hirdetés-készítő alkalmazásukat, amelynek a neve Modulor. Ennek segítségével összetettebb, interaktívabb kreatívok készülhetnek, jelentősen rövidebb idő alatt.

Megindult a nyugat-európai terjeszkedés is. A meglévő budapesti, varsói és zágrábi irodák mellett júniusban megnyit a müncheni iroda, ahonnan a német, osztrák és svájci piacokat tudják kiszolgálni, így összesen 16 országban lesznek jelen.

A TEN 2006 óta készít rich media hirdetéseket hazai és nemzetközi hirdetők és ügynökségek megbízásából. A teljeskörű szolgáltatások közé tartozik az egyedi kreatívok és kampányok előállítása, releváns célzás, média menedzsment és a mélyreható és transzparens mérés is. TEN kampányok indítása összesen16 közép-európai országban lehetséges, a több mint 5,000 weboldalból álló saját hirdetői hálózaton keresztül.
(BrandTrend)