Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A megújulás a lap külsejét és belső tartalmát egyaránt érinti. Új címlapot kap, tartalmát tekintve pedig számos új rovat érkezése mellett (pl.: Dr. HOT! rovatban különböző, a sztárokat is sokszor érintő népbetegségek témájának körbejárása, hírességek eddig nem ismert rokonainak felkutatása) a már meglévő és sikeres rovatok is megújulnak (pl. gasztro, trend és heti HOT!).

A mostani az utóbbi idők legnagyobb változása, amely érinti a lap teljes arculatát és piaci pozícióját is. A termék továbbra is a szórakoztató tartalmakra helyezi a hangsúlyt és a sztárhírek jelentik alappillérét, ugyanakkor az eddigiekhez képest elmozdul egy letisztultabb irányba. Az új rovatok összeállításai, pl.: a külföldi sztárotthonok bemutatása, erősítik a színvonalas és igényes bulvártartalmak kínálatának kibővítését a lapban. Az exkluzív tartalmak átveszik a főszerepet a hot!-ban.

A hetilap június elejétől kapható a megújult formában. A változás külső megjelenésében is egyértelműen érzékelhető lesz. Teljesen új látványelemeket kap a lap, új fejléc, betűk, tördelés frissítik a layoutot.

„Az idei megújulással új irányt adunk a terméknek. A hot! magazin piacra lépésekor egyedi hangot talált a hazai termékek között és most ismét szeretne teljesen új stílust hozni a sztárlapok piacára. A lap az elmúlt években szilárd olvasóbázist alakított ki, de feléjük is mindig kell valami újat nyújtanunk. A megújult hot!-tal számukra és hirdetőink számára is új irányvonalat adhatunk” – mondta el Illés Csaba, a hot! főszerkesztője.

A megújulást nagyszabású kommunikációs kampány támogatja június hónapban: tévé- és rádióspotokkal az országos és helyi csatornákon, közterületi jelenléttel (óriásplakátok, city-light plakátok), print és online megjelenésekkel. A kampány médiaértéke közel 200 millió Ft.

A jövőre tízéves évfordulóját ünneplő kiadvány kreatívjain ismét fontos szerephez jut a tűz, utalva a reklámok mottóira, a perzselő történetekre és a sztárvilág legforróbb titkaira. A koncepció kialakításánál fontos szempont volt a markáns vizuális elemek használata, valamint, hogy az elkészült anyag jól megkülönböztethető és trendi legyen, így a hangvételéhez illeszkedő modern-elegáns cirkuszi világot választottak.

A kampány kreatív koncepcióját a Carbon Group készítette.
(BrandTrend)