Kategória: Hír és Média.

A TV2 Csoport elkötelezett a magyar kultúra támogatását illetően. Kiemelten fontosnak tartja, hogy rendszeresen beszámoljon a magyar kultúra és előadó-művészet kiemelkedő eseményeiről, előadásairól. A TV2 Csoport célja, hogy szórakoztató- és hírtartalmai részeként az eddiginél is több kulturális vonatkozású információt közvetítsen, mindezt kimagasló értékeket teremtő partnereivel karöltve, őket támogatva. Ezen törekvés jegyében született meg a partnerségi megállapodás tavaly decemberben az Operával, ezen a héten pedig a Müpával.

„Úgy gondoljuk, hogy a kulturális intézményekkel kötött stratégiai megállapodásaink jelentős mérföldkövet jelentenek mind a partnerek, mind a TV2 Csoport életében: bizonyíték a kereskedelmi média és a minőségi kultúra közti átjárhatóságra, arra, hogy vannak, lehetnek közös értékeink. Mindent megteszünk azért, hogy minél szélesebb közönséghez jussanak el az olyan kiemelkedő kulturális intézmények programjai, mint a Müpa” – mondta Yvonne Dederick, a TV2 Csoport társtulajdonosa, ügyvezető igazgató.

Az idén tíz éves Müpa Magyarország egyik legismertebb kulturális márkája és egyik legmodernebb kulturális intézménye, mely egyedülálló módon fogja össze a különböző művészeti ágakat: helyet ad komoly-, kortárs-, könnyű-, jazz- és világzenének, operának, újcirkusznak, táncnak, irodalomnak, filmnek egyaránt. „Nagyon fontos ez az együttműködés számunkra, hiszen a TV2 egy sokak által nézett, népszerű kereskedelmi csatorna, amivel eddig is nagyon jó volt a kapcsolatunk. Felületeivel hozzásegített minket ahhoz, hogy a minőségi kultúrát minél szélesebb körben terjeszthessük. Ez a megállapodás azt szentesíti, hogy a jövőben is számíthatunk erre. Nagyon örülünk, hogy a TV2 rendszeresen tudósít a Müpában fellépő művészekről, a hazai-, és világsztárokról és segít minket abban, hogy programjaink híre a közönség minél szélesebb rétegéhez jusson el” – tette hozzá Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója.
(BrandTrend)