Kategória: Képes hír és Média.

Három éve, amikor a Music FM megjelent a 89.5 frekvencián az akkori mérőszámok szerint a 15-29, 15-39 és 18-49-es korosztályban is nőtt a rádió hallgatottsága Budapesten és az Ipsos adatai szerint alig fél évesen az élre tört a fővárosi 15-29-es korosztályban a hazai rádiós palettán. A Music FM az alakulás évében elhozta a Rádiós Korrektúra legnépszerűbb rádiónak járó díját, amit azóta is, minden évben megkapott. Hallgatottsága folyamatosan nőtt 2013 októberétől a következő hasonló időszakig például 75%-kal emelkedett a rádiót hallgatók száma a teljes népesség körében a Mediameter-TNS adatai alapján.

music fm

“Mindig is egy komplex szolgáltatásban gondolkodtunk, amelynek erős lába az online megjelenés” – mondta korábban Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója. “Az online mutatók azért nagyon fontos adatok, mert ezek – összekapcsolva a rádió programjával – azonnali visszajelzést adnak.”

A www.musicfm.hu egyedi látogatószáma 1,2 millió körül mozog havonta. “A sikerünk egyik oka, hogy figyelünk a hallgatóinkra, a hallgatói igényekre” – meséli a rádió vezetője. Ennek okán született meg az IDŐVONALZÓ funkció, melynek 24 órára visszamenőleg visszakereshetők és, visszahallgathatók az elhangzott zenék.

Rövid idő alatt egy rádiós közösséget építettek fel a Music FM facebook oldalán. Fizetett hirdetések nélkül, hetente 3500-4000 fővel bővül a rajongótábor, jelenleg több mint 432 ezer követője van a rádiónak.

Kimagasló a Music FM CSR tevékynysége is. “Megalakulásunkkor alapkőként kezeltük, hogy a szórakoztatás mellett a rádió adottságait a társadalmi felelősségvállalás terén is igyekszünk maximálisan kihasználni” – mondta Kiss Anikó.
(BrandTrend)