Kategória: Képes hír és Média.

A magyar Playboy Exclusive alkalmazás 2012 januárjában a világ első Playboy márkájú kiadványként került be a kifejezetten szigorú elfogadási procedúrájáról ismert AppStore-ba. A mára 89.000 telepített alkalmazással rendelkező kiadvány sikere a kezdetektől töretlen, megjelenésekor azonnal a magyar Apple App Store toplistájának első helyén landolt, lapszámonkénti letöltéseinek száma folyamatosan nő, már több mint 35 000-nél tart.

A Playboy márka alá tartozó kiadványok főszerkesztői pozícióját 2015. március 1-ével átvevő Bus István így nyilatkozik: „Amikor néhány éve, az elsők között töltöttem le a tabletemre a Playboy Exclusive első számát, rájöttem, hogy fantasztikus eszköz van a kezünkben. Az Exclusive a minőségi életstílusról, az élet igényes és kifinomult élvezetéről szól. Prémium életmód tartalmai dinamikával telítődnek a digitális platformokon, ezzel remekül kiegészítve a print verzió eleganciáját.A havi periodikára váltással az eddiginél is több tartalom érhető el a Playboy táblagépes kiadásán és a Playboy Exclusive anyagai mellett a Playboy magazinból is megjelennek aktuális interjúk és cikkek. A legújabb frissítés letöltői elolvashatják a Playboy interjúját Dárdai Pállal, megtudatják, mikor és miért lettek menők az okos emberek, valamint megismerkedhetnek az eddigi legerősebb Peugeot-val és a legújabb szórakoztatóelektronikai innovációkkal.”

„Látva az eddigi sikereket és engedve a mindig többet kívánó olvasók nyomásának, úgy éreztük, eljött az idő, hogy a következő szintre lépjünk az alkalmazással. A Playboy Exclusive nyomtatott formában továbbra is évi két alkalommal jelenik meg, de a digitális magazin a platformbővítéssel egyidőben átvált havi periodikára. Ezzel nem csak olvasóink juthatnak hozzá rendszeresebben aktuális prémium tartalmakhoz, de hirdető partnereinknek is a lehetőségek új tárházát nyitjuk meg. A platform által nyújtott eddig is meglévő különleges formátumok mellett újdonság az időalapú értékesítés, amelynek köszönhetően  a hirdetők megjelenése nem csak az aktuális, hanem minden korábban megjelent lapszámban is látható lesz egy adott időszakban. Az Android platform megnyitásától elérésünk legalább 40%-kal történő emelkedését várjuk, és biztosak vagyunk benne, hogy a Playboy Exclusive továbbra is az egyik legjobb választás, ha  az életük minden területén kiemelkedően igényes,  sikeres, véleményvezér férfiak különleges formában történő megszólítása a cél” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezetője.
(BrandTrend)