A kerekasztal beszélgetés írott változata hamarosan itt olvasható
Beck György – elnök, Vodafone
“A termék ciklus idők lerövidültek. Lényegesen több termék kerül ki bármilyen más iparágban is a piacra. Ha úgy nézzük, akkor ez a nyomtatási iparnak egy fantasztikus lehetőség.”
Bertalan László – nyomdaigazgató, Ringier
“Nekem az a tapasztalatom itt Magyarországon, hogy csak az ár, ha választania kell egy ügyfélnek a nyomdák között. Ha sikerült az ügyféllel egy-két-három évet együtt dolgozni, onnantól már a lojalitás is játszani fog, és nehezebben fog tőlünk megválni adott esetben egy forintért.”
Ördögh László – art director, Graphasel
Most még a digitális médiában is érzünk egyfajta korlátot, ami miatt sokkal több érv szól a nyomtatott felületek mellett. El fog jönni az az idő, amikor minden meg fogja találni a maga felületét.”
Dr. Tomcsányi Péter – ügyvezető igazgató, Prime Rate
“Ma minden vállalkozásnak az a legnagyobb kihívása, hogy felismerje a saját területén a trendeket. Időben lépjen be, ne túl korán és ne túl későn.”
2012.09.20. Sign Expo, Moderátor: Kőszegi András – BrandTrend
(BrandTrend)