Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Mindenképpen egy olyan paradigmaváltás előtt állunk, amit a környezet, a fogyasztó, a szokásbéli változások kényszerítenek rá az ügynökségekre, mert egyszerűen ki kell szolgálni azokat az igényeket, amik a fogyasztótól jönnek. Kicsit úgy nézünk most ki, mintha egy klasszikus zenekar játszana egy jazz koncerten. Várjuk azt, hogy a fogyasztó majd reagál valamit, szemben egy jazz történettel, ahol arról van szó, hogy a kreatív folyamatnak is a reaktivitást tudnia kell. Tehát sokkal több kis ötletre van szükség, hogy a különböző csatornákon megjelenő fogyasztói reakcióra azonnal tudjunk válaszolni. Másként állunk a stratégia kidolgozásához, tehát amíg eddig reklám ötletekben gondolkodtunk, most arról beszélek, hogy ötletek vannak, amik reklámozhatók. Most az ötlet bárhonnan jöhet, és az ötletnek a formátumát nem szabad korlátozni. Egyszerűen egy kreatív együttgondolkodásnak kell lenni, szemben az eddigi sablonos, előre meghatározott úttal.

 

Hallgasd meg!