Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Nincs az életének olyan területe, ahol ne lehetne használni az okostelefont, ő lesz az új intim eszközünk. Idáig nagy többségében, a válság kitörése előtt volt a nagy tömegmédia, a tömeghirdetések és volt a néző mint közönség. 2008-tól a válság miatt el kezdett zsugorodni a reklámtorta, miközben egyre több vállalkozás kezd el médiát építeni, tehát el kezd még jobban aprózódni ez a bizonyos torta, és a közönség egyidejű elérése. Rájövünk arra, hogy célirányosan kell megtalálnunk a közönségünket, és aktívan foglalkozni kell velük. Tehát a közönségünk átalakul közösségé. Amikor ez kialakul, akkor hozzájuk személyesen kell szólni, tehát personal kommunikációt kezdünk el alkalmazni. A közösség kezében pedig ott a mobileszköz.

 

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!