Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Schatz Péter: “Egy évvel ezelőtt, amikor az előkészületek voltak, akkor egyébként abból a székből teljesen jogosan, a nagy kereskedelmi televíziók és rádiók vezetői komoly lobbi tevékenységet folytattak azért, hogy ne legyen reklám a közmédiumokban, mert 4 milliárd forint bevétel az mindenkinek jól jött volna. Idén is annyit tervezünk. Én azt érzékelem, hogy ez már akkor is fájt. Bónuszban ez remekül jött volna bármelyik tulajdonosnak, de nekem az esik jól, hogy látok egyfajta szorongást az ő szemükben, hogy ez akár fel is nőhet. 2012-re 25 százalék bővülést mondok anélkül, hogy tudnám, hogy egyébként milyen tartalmak lesznek.”
Mucsi Csaba: “A tartalom minőségének meg kell ütnie azt a szintet, sőt, annál jobbnak kell lenni, amit éppen a kereskedelmi portálok oda adnak az olvasóknak, kiegészítve azzal, hogy ők kevesebb mozgóképet, hanganyagot tudnak előállítani. Addig az MTVA vagy az MTI, mivel kapacitásban, emberrel, sokkal jobban el van látva, sokkal nagyobb lehetősége van, ezért rá lehet szoktatni az embereket arra, hogy nem csak text alapú anyagot kap. Azok a tartalmak, amiket elő lehet állítani ebben a média cégben, azokat cross média jelleggel lehet szolgáltatni és ezt kell kihasználni az értékesítésben is.”

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!