Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Török Diána: “Azt hiszem, pont azzal hibáznak bizonyos szereplők, hogy a múltba visszatekintve próbálják definiálni, hogy ez most újság, laptop, vagy micsoda. Igazából nincsenek premisszák, kiindulási pontok, ez egy teljesen más fogyasztási helyzet. Teljesen hiánypótló, tehát olyan dolgokat lehet megtenni olyan módon, olyan helyzetekben, amit eddig nem lehetett. Ezért korábbi üzleti modellekhez, fogyasztási helyzetekhez, média típusokhoz nem igazán érdemes hasonlítani. Azt gondolom, hogy a média márkáknak nőtt a kiszolgáltatottsága.”
Macher Szabolcs: “Egy olyan generációnak kell felnőnie ehhez, akik ebbe beleszületnek, ezen szocializálódnak. Ők fogják igazán érteni, hogy ezt hogyan lehet csinálni. Az, ami ugye a klasszikus média, reklám modellekben megvolt, hogy egy pontról tudják kontrollálni, mit mondanak a fogyasztónak az ő márkájukról, ez megszűnőben van. Nincsenek klasszikus értelemben vett megoldások. Ez az egész kontroll kérdés most már a gazdasági, politikai rendszert és sok mindent megváltoztató folyamattá kezd kibővülni, és ez egy más világ lesz. Sokkal őszintébbnek kell lennie minden márkának arról, hogy mit tud nyújtani és mit csinál, és aki őszinte, hihető és felelős, az sikeres lesz.”