Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

A magyar piacon esztelenül sok tartalomszolgáltató van. Láttunk már olyanokat, akik jöttek és mentek, de csak ha a mai aktuális tartalmi piacot nézzük, csak a cikk alapú portáloknál öt-nyolc ezer cikk keletkezik egy nap alatt. Ennyi tartalom mellett gyakorlatilag rengeteg hirdetési felület is keletkezik. Mivel tartalomipari túlkínálat van, gyakorlatilag a hirdetők elmentek abba az irányba, hogy kattintás alapon vásárolják már ezeken a felületeken, súlyozottan a hirdetéseket és egyszerűen ez önmagába fog visszatérni, hogy nem lesz megfelelő minőségű tartalom. Hiszen pusztán kattintás alapon, egy nem megfelelően lojális embernek nem lehet majd eladni, vagy pusztán abból nem lehet majd megfinanszírozni a tartalmakat. Ennek valahol változnia kell, hiszen ez vagy megtartja ezen a szinten, vagy előbb-utóbb el kezd tisztulni a piac.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!