Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Az egy érdekes kérdés, hogy a szervezetnek a szóvivője, vagy kommunikációs vezetője az adott szervezetnek, hivatásrendnek a tagja is legyen, vagy pedig csak kommunikációs szakember legyen. Agárdi Gábor híres kabaréja, hogy ‘hogyan nem találkoztam Bartók Bélával’, tehát hogy mi az, amire nem szeretnék hangsúlyt fektetni. Most még lehet, hogy tapad hozzám az előző brand, az ügyészség, ami szintén egy jó brand. Reflexből újságíró kollégáim büntetőjogi kérdéseket tesznek fel nekem. Bundaügy, futballhuliganizmus. Noha én erre természetesen egyik napról a másikra nem felejtettem el, tudnék válaszolni, de ebben én azért nem akarok megszólalni, hogy ne ez tapadjon hozzánk. Ami nagyon fontos, hogy jó szándékú ez az elnökség és az élet más területein bizonyított emberekről beszélünk. Én azt gondolom, hogy bármilyen ügy mellé, ha Kovács Árpád, Vizi E. Szilveszter odaáll, akkor az egy rang, az egy jó brand. Egervári Sándor mondott egy nagyon jó mondatot. Nem feltétlenül világverő, de nagyon szerethető válogatottat akar.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!