Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Mi nem csak egyszerű banner értékesítéssel, egyszerű felületekkel foglalkozunk, hanem élenjárók szeretnénk lenni abban, hogy ha megjelenik valami új hirdetési forma, akkor azt mi hozzuk be elsőként az országba. Ha egy cég a FaceBook-on meg akar jelenni, akkor jobban teszi, ha legalább két-három évre előre gondolkodik, és előre betárazza erre az erőforrásokat. A Facebook-ra úgy kell tekinteni, mint a világ legforgalmasabb utcájára. Ha ott bárhogyan megjelenünk, az olyan, mintha a legforgalmasabb utcán nyitnánk boltot. Abba a boltba mennyi erőforrást rakunk bele, az fogja meghatározni, hogy mennyi ember jön be, és ezt folyamatosan kell fenntartani. Az idő során mennyire egyenszilárdságú az a kommunikáció, az határozza meg, hogy mennyire lesz sikeres. Görögországban a FaceBook-on kb. kétszer annyian vannak, mint az egész görög interneten. Várható, hogy Magyarországon is akár ilyen méreteket öltsön majd a FaceBook felhasználás. Azért egy vállalat nagyon kitett annak, hogy a FaceBook éppen hogyan gondolkodik. Az a kérdés, hogy van egy óriási növekedés, van egy komoly felhasználói tábor, és ezt minél hamarabb, minél jobban ki tudja-e használni egy cég.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!