A BrandTrend Márkatanácsadás tanulmányáról
„A márkák fejlődése a magyarországi vállalatoknál” című tanulmányt a BrandTrend Kft. 2013. szeptember októberben
készítette 227 magyar vállalat és vállalkozás elemzésével. Ehhez az alábbi kérdéseket vizsgálták:
- Hogyan változott a piac az elmúlt 3–5 évben?
- Milyenek a várakozások a vállalkozásoknál a válság hatására?
- Hogyan látják a vállalatok és vállalkozások a márkáik forgalmának fejlődését?
- Hogyan értékelik a vállalkozások a márkák image-t?
- Hogyan ítélik meg vállalkozások a kereskedők márka-lojalitását általában?
- Hogyan ismerik fel a vállalatok és vállalkozások egy esetleges márka-burnout jeleit?
- Milyen intézkedéseket, stratégiákat és eszközöket vetnek be a vállalkozások egy márka sikeressé tételéhez?
- Milyen kihívások előtt áll a márkamenedzsment a vállalatoknál?
Információ, konzultáció: