Kategória: Hír és Kutatás.

Admin kategória: Hír.

Az Arena Plaza legújabb felmérésében a tökéletes fürdőruha nyomába eredt. A Facebookon elérhető kérdőívet rekordszámú, közel 2700 divatrajongó töltötte ki.

Legtöbbünknek három fürdőruhája van (65%), ebből kettőt biztosan magunkkal viszünk a nyaralásra is (62%). Ha új fürdőruhát veszünk, a fazon a legfontosabb, de sokat számít az is, mennyire passzol az alakunkhoz. A minta és szín csak ezután jön a sorban és figyelünk arra is, hogy új bikinink minél kényelmesebb legyen. Az idei nyár kedvenc trendje a fehér csipke, de kedveljük a crop topos fazonokat is.

Legtöbben 5-10.000 forintért (66,9%) vásárolunk, de sokan akár 20.000 forintot is (30,6%) költünk a megfelelő bikinire. Ráadásul rendszeresen: az Arena Fashion Indexből ugyanis az is kiderül, legtöbben (63,5%) minden évben új fürdőruhát veszünk és kevesebben vannak azok, akik néhány évente (19,9%) vásárolnak, vagy akkor szereznek be valami újat, ha a régi már elkopott (16,6%).

A legtöbben a népszerű kétrészes fazont kedveljük (91%), kevesen vállaljuk be az egyrészeseket (5,9%). Sztárstílusban mégis Rihanna szexi, egyrészes feketéjét választanánk a legtöbben. Második helyen Miranda Kerr minimál fehér bikinije végzett, a harmadik legnépszerűbb pedig Jessica Alba sportos, egyszerű szettje lett.

A tökéletes nyári outfithez persze szükség van megfelelő kiegészítőkre is. Legtöbben a napszemüveget visszük magunkkal a strandra (85,1%), a kendő (6,4%), a szalmakalap (4,3%), a kaftán (1%) csak ezután jön a sorban.

ARENA_fashion_index_final

Sokáig keressük az igazit, a többség (44%) akár napokat is szán arra, hogy megtalálja a tökéletes darabot és kevesebben vannak azok, akik egy óra alatt végeznek (22,5%). Ha beszerző körútra megyünk, legszívesebben a H&M-ben, a Calzedonia-ban és a Tezenis-ben vesszük meg új kedvenceinket.

Hiába a szexi bikini, ha mégis szégyenlősek vagyunk. Meglepő, de még mindig nem tudunk felszabadultan, egy szál fürdőruhában vonulni a strandon. A többség kényelmesebben érzi magát, ha takarja valami (53,8%), amikor a büféhez indul és kevesen (15%) döntenek úgy, hogy nem vesznek semmit fürdőruhájukra, hiszen végülis a strandon vannak.
(BrandTrend)