Kategória: Képes hír és Kutatás.

Admin kategória: Képes hír.

A Formatex Kft. a Football Heroes kicsinyített válogatott focista figurák piacra dobása előtt kíváncsi volt a hétköznapi futball hősökre és internetes kutatást végzett a futballozás népszerűségéről közel 1500 fő bevonásával. A kutatás rávilágított, hogy közel annyian játszanak számítógépen focis játékot, mint ahányan fociznak otthon. A felmérésből az is kiderült, hogy fociedzésre a válaszadók 37 százaléka jár, közel 50 százalék csocsózik. (A válaszadók egyszerre több tevékenységet is megjelölhettek.) Arra a kérdésre, hogy milyen focihoz kapcsolódó játékkal játszottak valaha, a legtöbben a csocsót emelték ki, amit a számítógépes játékok és a gombfoci követ, majd az asztali rugós foci, végül a mobiltelefonos applikáció zárja a sort a megkérdezettek szerint. A dekázással kapcsolatos kérdés meglepő eredményeket hozott, a válaszadók negyede azt állította, hogy 50-nél többet tud dekázni, 20 százalék körüli azok aránya, aki 21-50 között, 17% pedig 10 és 20 között. Csak 6 százalék vallotta be, hogy nem tud dekázni.

A Formatex többféle sportszerrel és játékkal is támogatja a foci népszerűsítését és a hazai labdarúgás presztízsének emelését, az MLSZ-szel együttműködve kicsinyített, élethű, gyűjthető figurákat készíttetett Football Heroes néven a 44 év után ismét Európa-bajnokságon szereplő válogatottunk tagjairól. Bő fél évvel a válogatott keret kihirdetése előtt el kellett kezdeni a figurák gyártását, ezért nagy kockázatot vállaltak, amikor a keret tagok listájának pontos ismerete nélkül megkezdték a munkát, de mégis sikerült bravúros pontossággal eltalálni a csapattagokat. A játék forgalmazó internetes kutatása szerint a válogatott legnépszerűbb játékosa Böde Dániel, akit Gera Zoltán és Király Gábor követ, Dzsudzsák Balázs pedig negyedik a sorban. A cég kutatásából az is kiderült, hogy a magyarok közül sokan gyűjtenek szurkolói relikviákat. A legnépszerűbbek a mezek és pólók –a megkérdezettek közel fele vett már ilyet -, de a sálakat – a válaszadók 38%-a gyűjti – és a meccs belépőket is nagy becsben tartják, ugyanis a válaszadók közel 20%-a állította, hogy elrakja emlékbe.

footballheroes

A válogatott tagjait játékfiguraként benzinkutaknál, hipermarketekben, játékboltokban és webáruházakban lehet kapni. Minden eladott, 11 játékost tartalmazó exkluzív csomag értékesítése után a forgalmazó, a Formatex Kft. 1000 forintot utal át az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány számlájára. A befolyt összeget arra fordítják, hogy a betegségből kigyógyult gyerekek eljussanak egy nemzetközi sportversenyre, a Győztesek Versenyére, ahonnan visszatérve példát mutathatnak és győzelmeikkel motiválhatják felépülésükért küzdő társaikat.
(BrandTrend)