Kategória: Hír és Kutatás.

Admin kategória: Hír.

A bankszektor megjelenéseinek száma a nyár eleje óta csökkenő tendenciát mutat, a teljes médiazajhoz viszonyított aránya a 34. héten érte el az éves mélypontot, az egyes bankok elérése is alacsonyabb a megszokott értékeknél. A listavezető OTP 60 milliós reach-e mellett egyedül a Raiffeisen tudott 20 millió fölötti elérést felmutatni.

Az OTP a sport- és tőzsdei hírek mellet a héten szinte kizárólag a 200 milliárd forintos kötvényprogramja, illetve az önkéntes nyugdíjpénztárokról szóló ÖPOSZ-adatok miatt került a napirendre.

A hét legnépszerűbb híre Heinz Wiedner, a magyar Raiffeisen Bank vezérigazgatójának szerdai sajtótájékoztatója volt. A bank adózott nyeresége az első félévben 1,8 milliárd forint lett (a korábbi két év veszteségességével szemben). A vezérigazgató kijelentette: szeptemberig további 15 fiókot zárnak be hazánkban, és ismertette a bank rövidtávú átalakításának lépéseit.

A további pénzintézeteknek nem sikerült jelentősen 10 millió fő fölötti elérést generálniuk. A K&H legtöbb saját cikke a kiegészítő utasbiztosításokhoz köthető, az Erste pedig jelzálogbank-alapítási kérelme miatt szerepelt főként.

TOP 10 bank által elért fogyasztók száma (millió fő, becslés – IMEDIA Kft.)

bank top10

TOP 5 bank által elért fogyasztók száma (millió fő, becslés – IMEDIA Kft.)

bank top5

A bankszektor részesedése az országos médiazajból (IMEDIA Kft.)

bank mediazaj(BrandTrend)