Kategória: Hír és Kutatás.

Az OTP negyedéves számai, bár több területen veszteséget mutattak, jól hatottak a bank papírjainak árfolyamára. Az elemzői várakozásokat felülmúló eredmények hozták március 6-án a megjelenési csúcspontot. Az OTP ezen kívül főként elhalasztott devizahiteles perével és sportszponzorációival generált megjelenéseket.

A második helyen álló Erste megjelenései lényegesen nem változtak. A tartósan 30 millió körüli elérést tőzsdei elemzéseivel és szponzorációval képes fenntartani.

A K&H előző héthez képest több mint kétszeresére növelte elérését, ezzel a második helyre zárkózott fel. A bank devizahiteles pere mellett a héten elemzéseivel volt jelen a napirenden: a kkv bizalmi index megjelenései, illetve a negyedéves KSH-számokkal kapcsolatos nyilatkozatok generálták a legtöbb cikket.

A bankszektorhoz kapcsolható megjelenések átlagosan a teljes médiazaj 6-8 százalékát teszik ki. Az aktivitás  mélypontját, 5 százalékék alá süllyedve, a karácsonyi-újévi szezonban érte el. Év eleje óta a bankszektorról szóló cikkek aránya folyamatosan emelkedik, a 10. héten ismét rekordot ért el.

TOP 10 bank által elért fogyasztók száma (millió fő, becslés – IMEDIA Kft.)

top 10 bank elerese

TOP 5 bank által elért fogyasztók száma (millió fő, becslés – IMEDIA Kft.)

top 5 bank elerese

A bankszektor részesedése az országos médiazajból (IMEDIA Kft.)

bank mediazaj

(BrandTrend)