Kategória: Kutatás.

Az NRC Piackutató által végzett 18‒59 éves magyar lakosságra reprezentatív kutatás eredménye alapján a gyengébbik nem majdnem fele legalább egy meccset végignéz a világbajnokság alatt. Minden harmadik-negyedik hölgy mindössze néhány mérkőzés erejéig ül a képernyő elé, és csupán 10%-uk tervezi, hogy a meccsek nagy részét követni fogja. Ennél is kevesebben, százból egy nő válaszolt úgy, hogy minden mérkőzést megnéz, ők jórészt igazi focidrukkerek.

fantasy-football-team

Párjuk unszolására tízezer nőből mindössze négy „áldozza fel magát”, és nézi meg a világbajnokság összes meccsét. A férfiak kérésére egyébként kétszer annyi hölgy tölti a tévé előtt az estéit, mint pusztán a focisták látványa miatt, a nők csupán 8% vallotta be, hogy a sármos sportolók kedvéért követi a rangadó eseményeit. Ők jellemzően a negyven év alatti, városban élő, alapfokú végzettséggel rendelkező hölgyek közül kerülnek ki.

A legtöbb hölgy, aki a mérkőzések eseményeit rendszeresen nyomon követi jellemzően a harmincas éveiben járó, felsőfokú végzettségű, városi lakos, aki jellemzően nem a sportszenvedélye végett ül le a képernyő elé.

A PANDORA ékszermárka a futball VB felejthetetlen pillanatait focilabdát formáló és brazil zászló színeiben pompázó charmokkal ünnepli.

WEB_FIFA

Az adatok az NRC 2014 júniusában a 18‒59 éves hazai lakosság körében készült Omnibusz kutatásából származnak, 1200 fős reprezentatív adatfelvétellel.
(BrandTrend)