Kategória: Kutatás.

A DM Szenzor új elemekkel is bővült, a szövetség március 21-én publikálja az eredményeket.

A Direkt Marketing Szövetség a DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásával ismét felméri a direkt marketing szektor megítélést, az egyes eszközök forgalmát és népszerűségét. 2012. február 21-én az ügynökségi és a hirdetői oldal felé külön kérdőív megy ki, amely ezúttal nem egyedül a 2011-es költésekre kérdez rá, hanem a 2010-es év főbb számait is vizsgálja.

A korábbi kutatáshoz hasonlóan az adatfelmérés online történik, több pontban azonban módosult a kérdőív. A mobilmarketing területe a QR kód, a bluetooth és az applikációk költéseivel egészül ki. A call-center piacon a kimenő és a bejövő hívásokat, valamint az inhouse és outsource kampányokat is vizsgálják. Újdonság, hogy a DM Szenzor a fogyasztók adatvédelmi tájékozottságáról is kérdezi a cégeket.
 
A 2012-es kutatás szakmai partnere a KutatóCentrum, a kutatás eredményei 2012. március 21-én lesznek publikusak.
(BrandTrend)