Kategória: Kutatás.

A nyári hosszabb szabadságok befejeződésével, s a szeptemberi szokatlan szép időjárás ellenére is az augusztusi értékekhez viszonyítva jelentősen, 10,5%-kal bővült a szeptemberi hétvégi rádióhallgatási időtartam, amely átlagosan 23 perces bővülést jelent.

Radio_15plusz_atlag_2011szeptember_ipsos

Kisebb mértékben a rádióprogramok folyamába bekapcsolódó hallgatók száma is növekedett a két hónap viszonylatában: míg augusztusban 3 millió 114 ezer ember, addig szeptemberben közel 90 ezres bővüléssel 3 millió 204 ezer ember hallgatott hétvégéken rádiót.

Radio_15plusz_orszagos_2011szeptember_ipsos

A napjainkat – s ezzel a hagyományos médiafogyasztásunkat is – erősen befolyásoló digitalizáció folyamatának, ha akár csak az utolsó egy éves időszakát elemezzük, látható hogy a rádió továbbra is fontos információforrás és társ maradt a fogyasztók életében.

Radio_15_49_2011szeptember_ipsos

A kereskedelmileg különösen kiemelt 15-49 éves célcsoport körében vizsgálva az elmúlt esztendőt – 2010. szeptember, illetve 2011. március és szeptember havi adatokat vizsgálva – kirajzolódik, hogy hosszabb távon is stabil közönséggel és médiafogyasztási időtartammal rendelkezik a rádió, mint médium, amely így továbbra is fontos eszköze a fogyasztók elérésének.

Radio_2011szeptember_ipsos
Forrás: GfK Hungária – Ipsos rádióhallgatottsági kutatás, Célcsoport: 15-49 évesek

Még több adat ITT

(BrandTrend)